Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ønsker to tette, men kan ikke starte prøvinga før mensen kommer tilbake.

Har fullammet frem til nå, og har smått gått over på introduksjon av fast føde, så ammer ikke like hyppig lengre.

Når fikk du mensen etter fødsel, som fullammer..?

Er så spent og gleder meg veldig til å gå gravid igjen og selve fødselen :sjenert:

Å være mamma er den største gleden i hele verden :rodmer:

Anonymous poster hash: 1a548...32f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri fått mens tilbake så lenge jeg fullammet.

Med nr 1 ammet jeg mye helt til 1 år, trappet da litt ned og da kom mensen også. Men jeg fortsatte å amme helt til 18 mnd og den var uregelmessig like lenge. Ble gravid igjen 2 uker etter at jeg sluttet å amme helt.

Med nr 2 fikk jeg mensen tilbake etter 8 uker, men da hadde jeg lite melk og måtte gi mme i tillegg. Begynte på p-pillen(Cerazette) like etterpå, så vet ikke om jeg ville fått regelmessig syklus.

Anonymous poster hash: de3fd...77d
Skrevet

Fikk mensen 13 mnd etter fødsel, 1 mnd etter jeg sluttet helt å amme. Hadde da kun ammet 1 gang per dag i flere mnd. Mens var da uregelmessig, ble gravid igjen etter 4 mnd..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake da mini var 10 mnd gammel. De siste 3-4 månedene før jeg fikk mensen tilbake ammet jeg maks 2-3 ganger pr dag, da han spiste veldig mye annen mat i tillegg. Likevel tok det altså en god stund før "systemet" kom i gang igjen.

Anonymous poster hash: 491c1...1a3

Skrevet

Fullammet men fikk mensen tilbake 7 uker etter fødselen og den var relativt stabil.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mensen en mnd etter slutta å amme

Anonymous poster hash: 881f8...ca5

AnonymBruker
Skrevet

Husk at du antagelig får eggløsning før mensen, da. :)

Her kom mensen igjen etter to måneder ved begge, selv om jeg fullammet. Toppers, liksom. Hadde håpet jeg skulle slippe unna litt lenger...

Anonymous poster hash: faef2...907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...