Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2004 #1 Del Skrevet 27. juni 2004 ...som ligger over visdomstennene? Tannlegen min vurderer å gjøre det på meg, så jeg lurer på om det var vondt i ettertid og om det er stor sjanse for å få betennelse der det blir skjært..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. juni 2004 #2 Del Skrevet 27. juni 2004 Min tannlege fjernet hele visdomastanna pga tannkjøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 28. juni 2004 #3 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har fjernet en del av tannkjøttet...var litt ønt etterpå (sånn at jeg spiste potetstappe til middag den dagen, men etterpå var det ok!!) Tannlegen la en liten "bit" med et etter annet bakteriedrepende nede ved tanna(som kom ut etter et par dager) noe som var litt ekkelt, men bare når det skulle fjernes.... Ellers brukte jeg tannskylling en uke eller no´ og jeg har ikke hatt noen problem etterpå iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2004 #4 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er vondt, eg besvimte - men så hadde eg betennelse i tannkjøttet også, då... Men, det er LURT å få det gjort, og det vonde går fort over! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå