Gå til innhold

Hvem bestemmer ferien hos dere??

LilleBille

Hvem bestemmer ferien?  

1. 1. Hvem bestemmer ferien?

• Mor
      2
    • Far
      2
    • De voksne
      12
    • Familien i fellesskap
      7
    • Barna
      0

Anbefalte innlegg

I følge denne undersøkelsen er det mor som bestemmer..

Hvordan er det hos dere??

Hos oss er det jeg som bestemmer.. men basert på hva som vil være vellykket for barna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her bestemmer jeg og mannen sammen. Jenta vår er bare to år, så hun har ikke så mye hun skulle ha sagt ennå :wink: Men det er klart, ferien må tilpasses hennes behov da, så det blir typiske familiesteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far.

Mor vil helst bli hjemme, men i et demokrati har alle sin stemme, så ungene holder med far.....

Så jeg taper hver gang.....

I år blir det seks ganger flere timers flytur på fjorten dager..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Jeg skulle stemme på alternativet "Lommeboka", men fant det ingen steder..?

Ingen ferie i år, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er to voksne og bestemmer selvsagt sammen. Kunne ikke tenke meg å bare velge et sted uten at han er med på det. Jeg er nok kanskje den som gjør mest av planleggingen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her bestemmer vi sammen- men heldigvis er ikke det vanskelig for vi vil ofte det samme. Men jeg er glad jeg har latt meg overtale et par ganger for ellers er det mye flott jeg hadde gått klipp av- så spør vi minien om hun synes det høres ok ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hæ? Bestemmer overfof andre hva slags ferie en skal på? Kan det bli vellykket i lengden?

Her blas det ikataloger og ønsker fremlegges. Det har jo noe med felles interesse og gjøre også.

Hørte om undersøkelsen du referer til. Det var en fam.ekspert som uttalte seg i den anledning.

Det var et ektepar som hadde hatt ulike ønsker i åresvis. Han hadde en drøm om å dra til sydligere strøk. Hun VILLE på hytta hos sin fam. Det var tradisjon der hos henne. Dette kom ikke helt klart frem før de havnet i terapi pga. problemer. Hun hadde ikke "hørt" hans ønsker. Enden på visa var at hun synes hans ønske var fantastisk, Hun skjønte ikke hvordan hun hadde orket hytta med koking, besøk osv i alle år.

En skriver at det er hun som bestemmer pga hva som er mest vellykket for barna. Er det bare mor som har den evnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skriver at det er hun som bestemmer pga hva som er mest vellykket for barna. Er det bare mor som har den evnen?

.. regner med at den var til meg... for i og med at jeg er alene med omsorgen.. blir det faktisk meg som bestemmer... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle stemme på alternativet "Lommeboka", men fant det ingen steder..?

Ingen ferie i år, nei.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...