Frk.K Skrevet 26. juli 2014 #21 Skrevet 26. juli 2014 Eg er sulten 24/7 også i varmen. That.En saftig baconcheesbruger hadde vært toppers nå.. Men får ta til takke med pizza.. heh
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #22 Skrevet 26. juli 2014 "normalt å miste" er logisk ekvivalent med "unormalt å ikke miste"Anonymous poster hash: 9ea93...03a Du mener det, ja? :-pAnonymous poster hash: 7dd46...c07
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #23 Skrevet 26. juli 2014 så rart. har hatt kjempe problemer med matlysten, spesielt om morgenen. Klarer å tvinge i meg et halvt knekkebrød, så ble jeg nødt til å lage smoothie. tenkte ikke over sammenhengen.. hilsen varm og slapp Anonymous poster hash: cc2e2...319
LittDiva Skrevet 26. juli 2014 #24 Skrevet 26. juli 2014 Nope. Jeg har kjempeappetit i varmen , mer enn vanlig . Jeg bodde 2 år i et veldig varmt land og spiste og spiste og spiste. Dessuten synes jeg at sterk mat , kaffe , te annet varmt drikke er himmelsk når det er varmt , mens på vinteren kan jeg godt spise salat mange dager på rad ... Gud vet hva det kommer av .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå