AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Tips til mat med nok energi nå i varmen? Klarer pokker ikke å spise noe, men har trent litt (er jo så digg på treningssenteret nå med velfungerende AC). Kjenner jeg er i alt for stort underskudd på mat. Knekkebrød går greit. Har salat klar men orker ikke røre den, men har tvunget i meg en kald shake nå. Urk. Bør man kanskje ta noen hviledager i varmen? Siden matinntaket er helt elendig? Hvordan løser dere dette? Anonymous poster hash: 053e1...4fa
Gjest Sprettballen Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Jeg har erklært unntakstilstand i denne varmen. Den treningsfri uken jeg hadde planlagt å ha om to uker ble framskyndet til denne uken, og jeg spiser det jeg orker å spise på dagtid, og så tar jeg et hovedmåltid om kvelden. Ellers tenker jeg bare på å få i meg nok drikke.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Her har jeg til en hver tid vannflasker i fryseren, så jeg har tilgang på kald drikke. Så drikke går greit. Momsa i meg en pose potetgull her om dagen bare for å få i meg noe salt. Jeg tror jeg tar noen dager med unntakstilstand selv jeg. Nå er det faktisk for varmt og jeg som elsker sol og varme Anonymous poster hash: 053e1...4fa
Alina X Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Hva med smoothies? Kaldt,leskende og du får i deg noe næring...selv "lever"jeg på iskaldt vann,frukt og salater. Orker rett og slett ikke særlig med varm mat nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå