AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Har ei nydelig katte på 6 år hun er kosete med meg, men litt sky for andre mennesker. Men i de siste dagene virker det nesten som om hun vil fortelle meg noe..? Nå nettopp hørte jeg hun mjaue utafor katteluka, da jeg kom bort var det tydelig at hun ville at jeg skulle følge etter henne, hun sprang og når jeg stoppet, stoppet hun og gikk ikke videre før jeg følgte etter..., vi stoppet ved en busk og pus mjauet framfor busken, det samme skjedde i går, pus ledet meg fram til den samme busken. Hva tror dere katten prøver å fortelle meg? Eller er det bare merkelig katteoppførsel? Anonymous poster hash: 31518...d79
Solknapp Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Regner med at du hadde visst om hun hadde fått kattunger? Jeg bare husker fra jeg var liten og vi hadde katt, så oppførte den katten seg sånn når den hadde født kattunger ute og ville vise de til oss så vi kunne hente de. Jeg ville raslet og sett innimellom busken om det var noe der, ellers er det vel ikke så mye mer å gjøre... 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 (endret) let inni busken å se om det kan være noe der. det kan være noe så uskyldig som en mus eller fugl den har fanget men hvis du ikke har sterilisert henne så kan det være kattunger der edit: skrivefeil Endret 24. juli 2014 av HappyWaffle
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Sjekket du om det var noe inni busken? Anonymous poster hash: 7e286...704
fruBeist Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Min tanke var kattunger. Om de ikke er kommet, så sjekk om hun er drektig. Om hun ikke er kastrert/sterilisert selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå