Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da fikk jeg som fortjent :(

Har hatt et forhold til en i noen år, han har samboer, men har (som alle andre) sagt at det ikke er noe mellom de.

Dette svir, men kjenner jo at jeg fortjener å kjenne på den følelsen.

Karma is a bitch! :(

Anonymous poster hash: efece...915

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ojda, men ja, dette fortjener du. Og så kan du lære av det hele, og aldri involver deg med en opptatt mann igjen.

Nå ser du jo hva slags mann dette er. Drit i han, hev hodet og gå videre.

Anonymous poster hash: 85672...8ef
AnonymBruker
Skrevet

Den er kjip ja.

Det blir vel som å bli dumpet på en stygg måte, uten å få noe sympati :)

Anonymous poster hash: c0806...7f4
Gjest Snuppi
Skrevet

Dette er din egen feil!

Håper at du har lært noe av dette!

For eks å holde deg unna menn med samboere.

Jeg har virkelig ingen sympati for deg!

Skrevet

Idiot...

AnonymBruker
Skrevet

Det du gjorde var jo ikke bra verken for deg selv, ham eller dama hans.

Men jeg synes likevel ikke det er noen grunn til å sable deg ned her og kalle deg idiot. Ut ifra det du skriver har du allerede fått med deg at det var en lite intelligent ting å gjøre, og nå svir det vel nok i sjela uten at du trenger å høre hvor dum du er her i tillegg.

Håper du lærer av det nå, og ikke involverer deg med opptatte menn igjen :)

Kjærlighetssorg gjør ikke mindre vondt fordi det er forbudt kjærlighet, alle har lov til å kjenne på smerten. Heldigvis går det som regel over etter hvert. Hold ut, og ikke gjør det samme igjen!

Anonymous poster hash: fbb53...dd8
  • Liker 1
Skrevet

Han var utro mot damen som han var utro mot samboeren med.... er det mulig altså? Jeg mener - kan en utro person da forplikte seg til den han er utro med (ikke mot), og kan hun virkelig være dum nok til å stole på han - da han allerede lyger og svikter sin egentlige partner og samboer.

Nei, dette handler ikke bare om dårlig karma. Dette handler om å ikke kaste bort tiden sin på opptatte drittsekker. Dumskap, rett og slett. Jeg skjønner at det kan være vondt uansett altså - men neste gang tenker jeg det kan være lurt å la være å spille med så dårlige odds.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...