Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Hva tror dere?

Jeg er 25 år og de fleste vennene mine er ganske langt fra giftemål ennå.

Det jeg derimot har lagt merke til er at to stk fra kullet mitt på VGS har giftet seg. Disse to var i et forhold som varte i 4 år før det ble slutt, og etterhvert ble de gift på hver sin kant.

I og med at disse er de eneste (sålangt jeg vet, med mindre noen har holdt veldig lav profil med bryllupet) på kullet mitt som har giftet seg, og jeg kan ikke noe for at jeg blir sittende og lure på hun (som var den siste av de to som giftet seg) hadde vært så rask med å løpe over kirkegulvet hvis eksen var ugift.

Anonymous poster hash: 444e5...618
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

eeeh...?

Anonymous poster hash: ef107...32b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hæ? Hvorfor skal det ha noe å si om eksen er gift eller ikke? Man gifter seg fordi man vil tilbringe resten av livet med en person, ikke fordi det er et kappløp med eksen..

Endret av KaDust
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hvorfor skal det ha noe å si om eksen er gift eller ikke? Man gifter seg fordi man vil tilbringe resten av livet med en person, ikke fordi det er et kappløp med eksen..

Ja, ideelt sett bør det være slik.

Men vi mennesker er jo irrasjonelle :)

Anonymous poster hash: 7d879...f3d

Skrevet

Kanskje det var slik i dette tilfellet, kanskje ikke. Noen "større sjanse" er det vel ikke, sånn genrelt. Men hvis man er i et seriørst forhold i ung alder fordi man faktisk ønsker å binde seg i ung alder, har en drøm om å bli gift fort, og det gjelder begge to, så ønsker man vel det i sitt neste forhold også. De to var vel de to i ditt kull som ønsket dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...