Gå til innhold

Gifte seg i Barcelona - sminke/frisør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten har vært sammen lenge (snart 10 år) og forlovet i ca 2 år. Jeg er 29 år, han er 30. Vi har vært litt frem og tilbake om hvordan vi vil ha bryllupet, men nå kommet frem til at vi ønsker å gifte oss bare oss to i Barcelona. Denne byen er spesiell for oss, vi har feriert her litt og begge er veldig opptatt av arkitektur, mat osv.

Mitt største problem er: jeg kan ikke sminke meg eller sette opp mitt eget hår. Heh. Og jeg har så lyst til å føle meg PEN på bryllupsdagen min!

Det skal bare være oss to, men det skal være fotograf og jeg skal jo se på disse bildene resten av livet :P og vil jo føle meg fin for mannen min :)

Har prøvd å lære meg sminking og frisering mange ganger, men det faller meg ikke naturlig. Har blirt sminket av proffe før, og følt meg veldig fin :) så jeg vet det går! Hehe.

Så: Det eneste kravet jeg har til bryllupet, er at jeg vil bli sminket/få ordnet hår i en slags salong. Ellers er kjole og hvilken restaurant vi velger etterpå, etc. ikke fult så viktig, egentlig.

Men jeg er ubrukelig i spansk og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

Vet noen her om en bra "skjønnhetssalong" i bacelona? Jeg har veldig lys hud - det kan kanskje være problematisk i forhold til foundation etc? :/

Jeg har liksom ikke lyst til å gå på en smell og bli stygt sminket. Og vil gjerne ha dette planlagt i forveien..

Mannen er livredd for at jeg skal ende opp med mørk hud-sminke og blå øyenskygge, hehe. Faren er jo der siden jeg ikke får noen mulighet til prøvesminking.. Det blir ned på fredag, giftemål lørdag og så noen dager i byen før vi reiser hjem :)

Men det finnes jo fluuuust av nydelige spanske damer, så jeg vet jo at det helt sikkert finnes bra salonger som kan gi meg en pen, nøytral sminke.

Vet du om en? Pris er ikke viktig, med mindre det kommer opp i femsifret beløp :P

Anonymous poster hash: 85b8f...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her er en som også har engelsktalende personell. Og brudesminke (40 euro)

Send dem en epost og forhør deg litt?

http://www.ondasalon.com/english/beauty-price-list/

Tusen takk!

Har du vært der selv? Ønsker gjerne personlige erfaringer, da jeg tidligere har erfart at en pen nettside ikke nødvendigvis reflekterer en bedrift. Men tusen takk - veldig fint at salongen har engelsk meny osv :)

Og jeg skjønner at det ikke er stappfult av mennesker her som har vært på en skjønnhetssalong i barcelona og kan dele sine personlige er erfaringer - skal ikke være så storkrevende :)

Men kanskje noen her kjenner noen som giftet seg i barcelona og som vet hvordan de fikk ordnet sminke/hår?

Anonymous poster hash: 85b8f...45c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...