lisske Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Hei. Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på en celleprøve? Legen sa at det ville ta litt tid, og at han ville sende SMS uansett resultat. Nå er det over 4 uker siden jeg tok den. Begynner å bekymre meg, så tenkte å høre om hvor lenge andre har ventet
Futuredoctor Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Moren min måtte vente i 2 uker og da ringte legen for å si i fra om at hun fikk svaret allerede etter 1 uke og hun hadde henvist henne videre! Med mindre det er noe, så tror jeg ikke de er så "raske" med å gi svar. Burde ringe å høre selv?=) 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Kommer helt an på hvor i landet du bor og hvor legen sender celleprøven til analyse. Noen stedere er der masse restanser fordi de ikke klarer å ta unna etterhvert som prøvene kommer inn, i tillegg blir det enda lengre tid nå i ferien. Du akn ringe legekontoret og spørre om de vet hvor lang tid ca. Det ser uttil at prøvene nå tar. De tar jo prøver hele tiden og vet hvor lenge det siden de sendte inn de prøvene de har fått svar på de siste dagene. Noen steder blir de sure av unødvendige spørsmål andre steder går det greit. Prinsippet er jo ikke kontakt oss vi ringer deg..Anonymous poster hash: 8af29...7b5
Gjest UngMann1986 Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Kan jo være at det tar lenger tid å få svar nå om sommeren. Folk er på ferie, osv... ikke bekymre deg unødig
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Kan ta opptil 2 mnd ved enkelte sykehus Anonymous poster hash: ce7b1...a6e
lisske Skrevet 24. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2014 Takk for svar Skal ikke bekymre meg mer! Jeg lover
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Jeg hadde nok tatt en telefon, rett og slett fordi jeg synes 4 uker var veldig lenge og både jeg og min mor har opplevd at legen har glemt å sende ut resultater ved et par anledninger. Anonymous poster hash: e9cab...e4b
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Jeg fikk svar på mine celleprøver mens jeg satt på venterommet etter undersøkelsen + et brev i posten etter et par dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå