Bokalven Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Sitter og ser etter inspirasjonskilder for kjolen jeg vil ha... Har som sagt tidligere tenkt å sy kjole selv. Nye inspirasjonskilder er følgende: [*]Denne kjolen er nydelig, men jeg tror stakken er litt stor. Noe liknende for stakk, men ikke fullt så mange lag. [*]Denne er nydelig, selv om jeg ikke skal ha hvit kjole. Ermene er fantastiske! [*]Stoffet i ermene på denne kjolen liker jeg, selv om jeg ikke synes kjolen i seg selv er noe fin, ei heller elrmene. Men stoffet i sort kunne gjort seg i ermene, kanskje fra albuene og ned (trompetermer). [*]Denne kjolen er også fin. [*]Liker også denne kjolen, men skulle nok helst hatt litt mer trompetaktige ermer. Så, jakten på inspirasjon fortsetter. Må se om jeg kan finne noen fine mønstre også...
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2004 #2 Skrevet 27. juni 2004 Den første her var dritlekker! Ikke karneval i det hele tatt..... Og jeg som har sett deg i virkeligheten, føler at jeg kan uttale meg litt, jeg syns du skulle ha en litt dramatisk og stor kjole slik som denne første, du hadde kledd det kjempegodt! Heldiggris! (Tex hadde sett ut som en luftballong....)
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2004 Jo, vil jo gjerne ha litt stort skjørt, men kanskje ikke sååå stort? Jeg syntes forøvrig den første der var den lekreste også, bare litt dyr...
Saeria Skrevet 27. juni 2004 #4 Skrevet 27. juni 2004 Kanskje du kan finne noe her, eller her, eller kanskje her!
Bokalven Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2004 Kanskje du kan finne noe her' date= eller her, eller kanskje her! *får åndenød* Så mye lekkert! Jeg har en anelse om at du begynner å kjenne meg, jeg, Saeria. Popelka: Ja, jeg skulle gjerne hatt nr 1, men den koster £1800! Masse penger, det!
Saeria Skrevet 27. juni 2004 #7 Skrevet 27. juni 2004 [quote*får åndenød* Så mye lekkert! Jeg har en anelse om at du begynner å kjenne meg, jeg, Saeria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå