cappocino Skrevet 27. juni 2004 #1 Del Skrevet 27. juni 2004 Så nettopp en reklame på TV shop om et produkt som heter Quick´n Brite , sånn vaskemiddel. Har noen prøvd denne og funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 14. juli 2004 Oppdaterer denne litt. Endte med å kjøpe dette "vindundermiddelet" som de viser på tv. og til min store overraskelse funket det. Jeg hadde nesten gitt opp og vaske en ildfast form og ovndøren før jeg prøvde Q`n`brite. Noen sprut eller tørk og møkka forsvant.... Den har tilogmed klart å få dusjen skinnende ren Endelig!!!! ... må sies at jeg hadde prøvd det meste av vaskemidler for å få rengjort formen, ovnen og dusjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2004 #3 Del Skrevet 15. juli 2004 Jasså... Har også en ovnsdør som har sett finere dager, kanskje jeg prøver denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. juli 2004 #4 Del Skrevet 15. juli 2004 Hmm, jeg har sett på den reklamen og lurt på om den virker så bra som de påstår. Kanskje jeg skal ta hoppe på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juli 2004 Hmm' date= jeg har sett på den reklamen og lurt på om den virker så bra som de påstår. Kanskje jeg skal ta hoppe på? Sånn tenkte jeg også.... så måtte jeg nesten prøve.... og nå vet dere det girls`a :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå