Gjest GodeErfaringer Skrevet 29. juni 2004 #21 Del Skrevet 29. juni 2004 Tilsier at hva er feil? Å ha trekant hvis man er usikker? Jeg sier at det KAN skape problemer, og at det derfor er en altfor stor sjanse å ta når man ikke engang VET at man vil. Det kan selvfølgelig vise seg at det blir en positiv opplevelse, men å gamble med forholdet sitt på det skjønner jeg ikke at noen vil. Nå viser det seg faktisk at "anonym nå" har gjennomført trekanten, og at det for henne var en fin opplevelse, det tar brodden av alle dere uten erfaring, som påstår at det er så "farlig". For et par som er glade i hverandre, trygge på hverandre, så vil en trekant være en fin og spennende opplevelse de har SAMMEN, men med en tredje som mer eller mindre "statist". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juni 2004 #22 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har hatt trekant, men kun utenfor forhold. Har ikke erfaring med å ha trekant mens jeg er i ett forhold, men dersom jeg selv hadde vært redd for at det kunne ødelegge forholdet, så ville jeg enten latt være eller ventet til jeg ikke lenger var usikker. At noen velger å gi spillerom for en tredjeperson i sexen er opp til hver og enkelt, mange ville ikke taklet det, endel lever fint med det. vi er forskjellige, og det er vel bare en selv som kan vite om det er mulig for seg selv i sitt forhold eller om det ikke er verd risikoen. Man tar en sjanse ved å gjøre det, og da må man være villig til å risikere forholdet. Er man det, eller er man helt sikker på at dette går bra, så er det vel ikke noe problemer hva andre gjør i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvaL Skrevet 29. juni 2004 #23 Del Skrevet 29. juni 2004 Ville bare fortelle at jeg valgte å gjøre det. Å det var en opplevelse å ta med seg. Tror ikke jeg vil gjøre det igjen. Men jeg angrer ikke. Var helt utrolig. Hvorfor vil du ikke gjøre det igjen om det var en fantastisk opplevelse? Får en misstanke om at det er en og samme gjest som gjerne vil at flere skal prøve seg på trekant som argumenterer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #24 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg er også enig med de fleste her... Man bør ikke dra inn en tredjepart som er følelsesmessig involvert.. Det kan ødlegge mye mer enn den korte gleden dere kan oppleve... OM dere ønsker å prøve trekant, bør da tredjepersonen være en ingen av dere står nær. Da er dere sikre på at ingenting ble ødelagt. OM begge er med på det, så ignenting blir ødelagt mellom deg og kjæreste/samboer selvsagt. Ei venninne av meg (hun er lesbisk) ble spurt om nettopp dette av ei venninne av seg. Men av tidligere erfaringer, sa hun nei... Hun visste hva det kunne ødelegge. Det skal også taes med at hun kjenner sin venninne så godt, at hun tørr tvile på at hun takler det i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 29. juni 2004 #25 Del Skrevet 29. juni 2004 Nå viser det seg faktisk at "anonym nå" har gjennomført trekanten, og at det for henne var en fin opplevelse, det tar brodden av alle dere uten erfaring, som påstår at det er så "farlig". For et par som er glade i hverandre, trygge på hverandre, så vil en trekant være en fin og spennende opplevelse de har SAMMEN, men med en tredje som mer eller mindre "statist". Ok, da var jeg for seint ute, det fikk jeg ikke med meg. Men blir litt irritert når du får det til å høres ut som om dette skal være en bra opplevelse for alle, mener du virkelig at man skal ta sjansen og gjennomføre slikt når man er usikker???? Og ja jeg har erfaringer. Men nok om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 29. juni 2004 #26 Del Skrevet 29. juni 2004 Nå viser det seg faktisk at "anonym nå" har gjennomført trekanten, og at det for henne var en fin opplevelse, det tar brodden av alle dere uten erfaring, som påstår at det er så "farlig". For et par som er glade i hverandre, trygge på hverandre, så vil en trekant være en fin og spennende opplevelse de har SAMMEN, men med en tredje som mer eller mindre "statist". Det er også vanvittig provoserende at en person som ikke kan kjenne alle forhold i verden påstår at så lenge man er trygge sammen så blir noe slik automatisk en bra opplevelse. Dvs at alle par som opplever noe negativt i ettertid umulig kan ha et "bra" forhold...? I vårt samliv er vi trygge på hverandre, glade i og stoler maksimalt på hverandre, vi er allikevel enige om at det ville blitt helt feil å ta med noen andre inn i sexlivet og at det ville forårsake usikkerhet og lett sjalusi. Mener du "godeerfaringer" at tvil virkelig ikke kan oppstå i et trygt forhold under noen omstendigheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annonym nå Skrevet 29. juni 2004 #27 Del Skrevet 29. juni 2004 Hvorfor vil du ikke gjøre det igjen om det var en fantastisk opplevelse? Får en misstanke om at det er en og samme gjest som gjerne vil at flere skal prøve seg på trekant som argumenterer her. Grunnen til at jeg sier at jeg er usikker på om jeg ville ha prøvd igjen, er at det var en opplevelse jeg ikke kommer til og glemme. Ønsker kun å ha gjort det en gang. Og ikke til noen "vane". Var flott for både meg og sambo og tredje part... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GodeErfaringer Skrevet 29. juni 2004 #28 Del Skrevet 29. juni 2004 Mener du "godeerfaringer" at tvil virkelig ikke kan oppstå i et trygt forhold under noen omstendigheter? Ja, jeg mener faktisk det. Selvsagt vil man ha tvil/usikkerhet i forhold til en ny og fremmed "setting", i forkant av opplevelsen, men hvis paret har et trygt og godt forhold, og begge tenner på tanken om å ha med en tredje, og de gjennomfører det, så er jeg overbevist om at de ikke angrer et sekund. Paret vil jo først og fremst gi hverandre mye oppmerksomhet under akten. Den tredje bør som noen her har sagt, være ganske perifer, og ikke en person fra vennekretsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juni 2004 #29 Del Skrevet 29. juni 2004 Uten å blande meg i siste del av debatten, så vil jeg få si hva jeg mener om trekant: Jeg gjør det aldri igjen. Det var ikke en fin opplevelse for meg, og det førte til utroskap med tredjeparten senere. Jeg følte meg utrolig truet, tråkket på og utenfor. Bare tanken får meg halvveis på gråten, enda dette er flere år siden. Jeg kommer aldri til å anbefale noen som er i et forhold til å bringe en tredje (eller fjerde) person inn på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #30 Del Skrevet 30. juni 2004 Uten å blande meg i siste del av debatten, så vil jeg få si hva jeg mener om trekant: Jeg gjør det aldri igjen. Det var ikke en fin opplevelse for meg, og det førte til utroskap med tredjeparten senere. Jeg følte meg utrolig truet, tråkket på og utenfor. Bare tanken får meg halvveis på gråten, enda dette er flere år siden. Jeg kommer aldri til å anbefale noen som er i et forhold til å bringe en tredje (eller fjerde) person inn på soverommet. Sannsynligvis var du i et forhold som ikke var sterkt nok, og da kan det lett bli feil. Trekant er ikke noe man hopper på i et forhold som har vart i tre måneder, det skal bygges lange gode og trygge relasjoner innad i parforholdet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. juni 2004 #31 Del Skrevet 30. juni 2004 Forholdet var fire år gammelt og veldig sterkt fram til da. Det skulle være en ny opplevelse for oss... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 30. juni 2004 #32 Del Skrevet 30. juni 2004 Personlig ville jeg aldri hatt trekant sammen med min partner (i et forhold) uansett om tredjeparten er fremmed eller en bekjent. Det hadde jeg ikke klart. Hadde blitt sjalu og skeptisk mm. Kan ikke være følelsesmessig involvert i noen av partene. (Har forresten erfaring, derfor tillater jeg meg å uttale meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #33 Del Skrevet 30. juni 2004 Personlig ville jeg aldri hatt trekant sammen med min partner (i et forhold) uansett om tredjeparten er fremmed eller en bekjent. Det hadde jeg ikke klart. Hadde blitt sjalu og skeptisk mm. Kan ikke være følelsesmessig involvert i noen av partene. (Har forresten erfaring, derfor tillater jeg meg å uttale meg.) Hvis "Lala" er kvinne, og du blir sjalu når en annen kvinne er den tredje, så er det da fullt mulig at den tredje er en mann?? Du kan ikke være så låst i tankegangen. Tror det er mer utbredt at en mann tenner på at hun har sex med en annen mann mens han er tilstede, enn kvinner som tenner på at han har sex med en annen kvinne. Og at kvinner tenner på å ha sex med to menn samtidig, er nok veldig vanlig. Trekanter mann/mann/kvinne forkommer nok oftere enn kvinne/kvinne/mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veldig-anonym Skrevet 30. juni 2004 #34 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg og samboeren har hatt trekant med en annen mann 2 ganger siste året. Er det noen som tør å påstå at bl a nedenstående ikke var en herlig og spennende opplevelse?: Min samboer ligger på ryggen, jeg sitter, halveis ligger over han, vi kliner vått og heftig, mens jeg har p****n hans inni meg, og beveger meg(jokker) lett med hoftene mot han, og han mot meg og vi har all oppmerksomhet på hverandre. Samtidig er en annen mann til stede, og jeg kjenner at han begynner å kjæle rompa mi, og kiler meg litt der bak. Merker at han bruker glidemiddel, og masserer hullet mens jeg og samboer kn****r. Så kjenner jeg at han sakte og sikkert presser seg inn i "2-ern" min, mens jeg har min samboer i "1-ern". Etterhvert kommer vi alle tre inn i en herlig samkjørt "takt". Jeg skal ikke utbrodere mer, men er det noen som er i tvil om at dette, seksuelt sett, er noe av det sterkeste jeg har vært med på? Må tilføye at sjalusi var, og heller ikke har blitt noe som helst problem i forholdet mellom meg og samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2004 #35 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg tør å påstå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veldig-anonym Skrevet 30. juni 2004 #36 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg tør å påstå det Jeg tok jo bare fram en liten sekvens, av det som skjedde underveis siste gangen vi hadde trekant med han. Det skjedde jo en hel del annet herlig også, da. Det er jo bare fantasien som setter begrensninger for hva en trekantsekvens kan inneholde. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 30. juni 2004 #37 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvis "Lala" er kvinne, og du blir sjalu når en annen kvinne er den tredje, så er det da fullt mulig at den tredje er en mann?? Du kan ikke være så låst i tankegangen. Tror det er mer utbredt at en mann tenner på at hun har sex med en annen mann mens han er tilstede, enn kvinner som tenner på at han har sex med en annen kvinne. Og at kvinner tenner på å ha sex med to menn samtidig, er nok veldig vanlig. Trekanter mann/mann/kvinne forkommer nok oftere enn kvinne/kvinne/mann. Jo du har et poeng der, men dersom det ikke er jeg som blir sjalu (K,K,M), tør jeg å påstå 100% sikkert at min kjære blir det ved K,M,M. Dessuten er jeg ikke helt komfortabel med den tanken, ennå.. Så da er jeg ikke så "vanlig" i tankegangen jeg da? Uansett ville jeg personlig ikke hatt trekant når jeg er i et forhold.. Tror det er ødeleggende i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå