Gå til innhold

Flyttet

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Antagelig vil denne bli flyttet til Ris/ros-forumet :roll:

Men...er det bare jeg som synes det flyttes altfor mange innlegg herfra? Burde det ikke være plass til det meste på generell debatt? Her kan man få svar fra personer som ikke frekventerer forum som feks Seksualitet, Kropp/helse, Velvære etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt enig.

For en stund siden hadde jeg en tråd hvor jeg lurte på typisk norsk mat, men også andre typiske norske ting. La den derfor på generell debatt, men den ble raskt flyttet til mat&drikke forumet, noe som gjorte at jeg nesten bare fikk svar ang. maten. Derfor synes jeg at innlegg som er litt "i grenseland" burde få bli liggenede på generell debatt, og at det burde være et større slingringsmonn for temaer her inne.

Men på en annen side synes jeg at det er helt riktig å flytte et innlegg som f.eks. "jeg trenger ny mascara" til det riktige forumet, siden det helt klart ville vært i feil kategori.

Gjest Gjesta
Skrevet
Antagelig vil denne bli flyttet til Ris/ros-forumet :roll:

Men...er det bare jeg som synes det flyttes altfor mange innlegg herfra? Burde det ikke være plass til det meste på generell debatt? Her kan man få svar fra personer som ikke frekventerer forum som feks Seksualitet, Kropp/helse, Velvære etc...

Helt enig...Har tenkt på dette selv..Synes dette gjelder spesielt siste tiden...

Clea

Gjest Poirot
Skrevet

Hm. Dette har jeg ikke lagt merke til.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hm. Dette har jeg ikke lagt merke til.

Kikk nedover på siden... :wink:

Clea

Gjest Poirot
Skrevet

Kikk nedover på siden... :wink:

Clea

:ler:

Er sjelden på hovedsiden.

Ser forøvrig ut til at en god del av disse faktisk hører hjemme andre steder.

Skrevet

Jeg har ikke lagt spesielt merke til dette, men så er jeg så sjelden på hovedsiden.

Skrevet

Ja, det er mye flytting fra Generell debatt.

(og jeg lar denne ligge her og ikke på Ris & ros, fordi den er aktuell akkurat her. :wink: )

Generell debatt skal favne de innleggene som ikke passer andre steder. Vi har etterhvert fått ganske mange forum for ulike temaer og spesielle interesser og gleder - mange pga etterspørsel fra dere brukere. Da er det fint om vi også kan bruke de foraene.

Det er veldig mye lettere å få svar når man er i et forum hvor de andre som er der, er interessert i det samme.

Noen setter inne tema her og vil ikke ha det på egne forum, "fordi det er sa mange flere her" - det er argumenter som biter seg litt i halen, for hvis alle var flinkere til å benytte seg av bredden, så ble ikke det noe problem.

Med jevne mellomrom, så setter jeg et prioritert innlegg øverst på siden så alle kan se, nettopp med oppfordring om å faktisk være litt bevisst på hvor innlegg postes.

Dette kan jo være sommerens oppfordring.

Tusenfryd - moderator

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er veldig mye lettere å få svar når man er i et forum hvor de andre som er der, er interessert i det samme.

Noen setter inne tema her og vil ikke ha det på egne forum, "fordi det er sa mange flere her" - det er argumenter som biter seg litt i halen, for hvis alle var flinkere til å benytte seg av bredden, så ble ikke det noe problem.

Med jevne mellomrom, så setter jeg et prioritert innlegg øverst på siden så alle kan se, nettopp med oppfordring om å faktisk være litt bevisst på hvor innlegg postes.

Dette kan jo være sommerens oppfordring.

Tusenfryd - moderator

Helt enig!

Folk bør bli flinkere til å legge innlegg på "riktig" forum! :wink:

Skrevet

Min erfaring fra andre nettsteder tilsier at om man ikke modererer ganske mye på "generell" kategorien på et forum blir det "overbefolket" av innlegg som burde vært andre steder, rett og slett fordi mange da ikke gidder å tenke seg om.

Passer store deler av innlegget ditt på et annet forum kan man jo heller lage to tråder, slik blir jo gjerne ting litt mer oversiktelig også :)

JMO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...