AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Hei, jeg har akkurat blitt kastet ut av "kjæresten" min, og jeg har ikke noe sted å bo.. Skal begynne på skole her og finner ingenting som jeg har råd til. Hva kan jeg gjøre? Alle student hyblene her ser ut til å være leid ut. I tillegg har vi kjøpt en del møbler osv sammen, hvordan skal vi gjøre det med fordeling? Vi leide egentlig leiligheta sammen, og han fikk støtte fra NAV til å betale så var bare hans navn på kontrakta. Alle ting vi har kjøpt som er registrert på mitt navn. Siden han tar det som en selvfølge at alt som står i hans navn er hans, kan jeg også ta det som står i mitt navn? Anonymous poster hash: dc896...ff9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Selvfølgelig tar du det du har kjøpt og betalt, evt. Fått i gaver. I morgen tidlig stiller du på det lokale Nav kontoret og ber om hjelp. De fleste steder har lagerboder det går an å leie til å oppbevare ting i.Anonymous poster hash: 95f75...444
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Du tar det som står i ditt navn! Søk på Google etter ulike studentsamskipnader som er i din by. Kontakt de som er kontaktpersonene der for å oppgi din situasjon. Kanskje noen i det minste har en sofa du kan få sove på en liten stund? Kontakt også Røde Kors/Kirkens bymisjon. De har hatt noe billig overnattingstilbud (type feltseng i stort rom for mange personer for ca kr 15 per natt). Men jeg vet ikke hvilken by du er i, så du må Google deres kontaktinfo også. Har du familie som kan hjelpe deg økonomisk nå når du trenger det, eller har du en deltidsjobb kanskje? Tror også jeg vil råde deg til å søke etter en deltidsjobb asap. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå