Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 Er det noen som har bestilt fra Go jane i det siste??,ser at Norge er borte fra lista der du skal velge land. Hva skal en gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Hva er Go Jane for noe? gojane.com er ei nett side der du kan bestille masse stilig klær til en billig penge.
Gjest Elenath Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Er det noen som har bestilt fra Go jane i det siste??,ser at Norge er borte fra lista der du skal velge land. Hva skal en gjøre? send dem en mail.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #5 Skrevet 28. juni 2004 send dem en mail. Hei, har allerede gjort det og får ikke svar tilbake, irriterende
Gjest Elenath Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 Husk at USA har en annen tidssone en oss, jeg fikk svar innen 24 timer fra de den gangen jeg lurte på noe.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #7 Skrevet 28. juni 2004 Husk at USA har en annen tidssone en oss' date=' jeg fikk svar innen 24 timer fra de den gangen jeg lurte på noe.[/quote'] Ja vet det, jeg sendte mail til dem før helgen...burde fått vite noe for lengst
Gjest Hel Skrevet 28. juni 2004 #9 Skrevet 28. juni 2004 Jeg lagde en tråd om dette for et par uker siden. Jeg sendte en mail og fikk svar noen dager seinere. De sa de har problemer med å sende ting til Norge så det har de sluttet med.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #10 Skrevet 28. juni 2004 Jeg lagde en tråd om dette for et par uker siden. Jeg sendte en mail og fikk svar noen dager seinere. De sa de har problemer med å sende ting til Norge så det har de sluttet med. Det var rart, for jeg sendte en mail for ca 2 uker siden og spurte til norge og det gjorde,hmmm, må si jeg er forvirra nå
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #11 Skrevet 29. juni 2004 ingen som vet om det går enda?? mye stilig der inne vil bestille jeg også... fått svar fra dem enda??
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #12 Skrevet 29. juni 2004 ingen som vet om det går enda?? mye stilig der inne vil bestille jeg også... fått svar fra dem enda?? Nope, har ikke fått svar, begynner å bli Ganske så irritert :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå