Gå til innhold

LEI!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Kajsa-krabat

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa-krabat

jeg er så lei den j**** mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kjempesinna:

Skulle betalt mye for å slippe den!!!!!!! enda jeg "bare" har den 4 dager i slengen....Men likevel :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hvis du bruker monofase p-piller, p-ring eller liknende, så er det ikke noe i veien for å utsette mensen i flere måneder sammenhengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har brukt hormonspiralen i 4 år, og IKKE hatt mensen HERLIGT ,kommer til å sette inn ny når den ikke virker lenger. Dette forutsetter at du har født da ,anbefales på det sterkeste,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er litt pes å ha mensen, synes jeg faktisk det er en betryggelse... Ser at alt er som det skal. Blødningene har jo en funksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg blir glad de første ti minuttene når jeg har mensen og tenker "WUUHU! Jeg er ikke gravid!" Men resten av tiden er jeg sur som en padde. Skulle heller ønske kroppen sa ifra på en annen måte, at puppene ble større forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kajsa-krabat
Jeg har brukt hormonspiralen i 4 år' date=' og IKKE hatt mensen HERLIGT ,kommer til å sette inn ny når den ikke virker lenger. Dette forutsetter at du har født da ,anbefales på det sterkeste,[/quote']

Ja jeg har født og min lege har foreslått spiral...men jeg ønsker ikke det...syntes det er litt unaturlig å ikke skulle få mens...jeg mener p-piller og alt annet påvirker jo kroppen på forskjellige måter, men det å ikke ha mens på flere år er unaturlig!!! Så selv om det er et pes så må jeg vel leve med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er litt pes å ha mensen' date=' synes jeg faktisk det er en betryggelse... Ser at alt er som det skal. Blødningene har jo en funksjon...[/quote']

Helt enig. Jeg ville blitt veldig engstelig om jeg ikke hadde mensen. Jeg har min i 3-4 dager og har ingen smerter eller humørsvingninger, så jeg ser ingen grunn til å hoppe over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg ville blitt veldig engstelig om jeg ikke hadde mensen. Jeg har min i 3-4 dager og har ingen smerter eller humørsvingninger, så jeg ser ingen grunn til å hoppe over.

Samme med meg. Eneste som er pes er å skifte bind til stadighet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke bind, bruker det bare om natten. Always tamponger er tingen, skifter bare en, toppen to, ganger om dagen. En gang hoppet mensen over den ene gangen, da var jeg helt fra meg av engstelse. Enda jeg går på p-piller begynte jeg jo å bekymre meg for om jeg kunne være gravid likevel, jeg har hatt regelmessig mens fra første gang jeg fikk den, så det var helt nytt for meg. Merkelig nok kom den som normalt måneden etter og det har aldri skjedd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke bind' date= bruker det bare om natten.

Okei, jeg er omvent. Liker ikke tamponger. Blir øm i magen av det, det er akkurat som om kroppen protesterer. Kan til nød bruke tampax, hvis jeg har mye mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager, lucky bastards! :wink:

Det siste året har mange av mine menstruasjoner vart i 14 dager! Uten at legen har funnet noen feil.

...og når man prøver å bli gravid, er det ikke noe særlig å blø halve måneden, akkurat. :klø:

(eh, var ikke meningen å lage noen "jeg har det verre"-diskusjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en av de som virkelig var LEI. Nå virker dere unge enda. Jeg begynte å plages da jeg var 26. Store blødninger/smerter. Blodfattig osv.

Ble så ille at jeg ble lagt inn, men da ble jeg 40.

Gikk ikke an å planlegge noe uten å tenke på mensen.

Jeg fjernet livmoren. Det var ikke noe valg.

Du verden for et flott liv jeg fikk etterpå. Det åpnet seg en ny verden for meg.

Så jeg skjønner dere er lei, men har du vanlig mens og 4 dager så deler du sjebne med mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 dager, lucky bastards! :wink:

Det siste året har mange av mine menstruasjoner vart i 14 dager! Uten at legen har funnet noen feil.

Auda... 14 dager er i lengste laget, får du den hver 4. uke da?

Jeg hadde mye og lang mens før jeg begynte på p-piller. Jeg hadde den i 8 dager. Det var først da jeg begynte på p-piller jeg fikk slik behagelig mens. Jeg hadde ikke smerter eller noe før heller, men 8 dager med ganske stor blødning tok litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...