Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet litt tidligere, og har desverre en del av disse på facebook ennå. Noen av dem var jeg usikker på... Noen virker ut som bare noen useriøse rotekopper. Jeg vurderer å slette tidligere datene på facebook, ihvertfall de som virker helt useriøs og de som foreks har datet meg og sier at de glemmer å skrive til meg på lenge, for så å komme tilbake å skrive igjen...

Hvordan gjør dere det? Jeg synes det er greit å bli kjent med folk, og derfor ligger jeg til dater på facebook. Men nå er jeg ganske lei av å ha folk som ikke fortjener å være der.

Anonymous poster hash: e18f0...0c0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare slett.

Jeg sletter de jeg uansett ikke kommer til å treffe igjen (dater altså, ikke venner og bekjente).

Anonymous poster hash: eb1f6...98c
Gjest MissTajS
Skrevet

Det er vel bare å slette de..? Ser ikke helt problemet her. Du trenger jo ikke å ha noe unnskyldning. Ønsker du ikke å ha kontakt med de,der kjemien ikke var tilstede eller dere har null kontakt ellers så ser jeg ikke poenget med å ha de på fb..

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bare fjernet de.

Gjest UngMann1986
Skrevet

Hvis det er lenge siden vi har hatt kontakt, sletter jeg dem. Jeg er ikke så aktiv på facebook, så da synes jeg vel ikke så ofte i newsfeeden deres. Og da merker de vel heller ikke så lett hvis jeg plutselig er borte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...