AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tok en pause fra møteplassen, men logget meg innpå igjen etter ett halvt års avbrekk for å se. Du verden: det første jeg får er useriøse sextilbud, og det er utrolig mange som virker utrolig useriøs. De samme useriøse som jeg har datet tidligere er fremdeles der inne. Kan jo være en eller annen seriøs. Er det noen menn som kan fortelle meg at de har profil på møteplassen eller nettet, og kan si at de er faktisk seriøs i søken? Hvilke erfaringer har dere andre damer? Anonymous poster hash: 1fa8a...5fd
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Jeg tok en pause fra møteplassen, men logget meg innpå igjen etter ett halvt års avbrekk for å se. Du verden: det første jeg får er useriøse sextilbud, og det er utrolig mange som virker utrolig useriøs. De samme useriøse som jeg har datet tidligere er fremdeles der inne. Kan jo være en eller annen seriøs. Er det noen menn som kan fortelle meg at de har profil på møteplassen eller nettet, og kan si at de er faktisk seriøs i søken? Hvilke erfaringer har dere andre damer? Anonymous poster hash: 1fa8a...5fd Jeg er mann med profil på møteplassen, og seriøs i søkingen. Noe mer du vil vite?Anonymous poster hash: 7432b...58b 1
Gjest stian86 Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Eg er mann på 28 som er seriøs i søken etter en og dele livet med. Kunne aldri i mitt liv sendt noe sex greier til en fremed dame. Så tror nok de useriøse ødelegger for de som vil være seriøs. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Jeg er mann med profil på møteplassen, og seriøs i søkingen. Noe mer du vil vite?Anonymous poster hash: 7432b...58b Bra! Eg er mann på 28 som er seriøs i søken etter en og dele livet med. Kunne aldri i mitt liv sendt noe sex greier til en fremed dame. Så tror nok de useriøse ødelegger for de som vil være seriøs. Bra å høre! Og jeg blir veldig skeptisk til alle pga at det er så mange som skriver så useriøst. Men derfor vet jeg ikke om jeg stoler på de som sier de er seriøse. Men spørsmålet er: er dere kjappe med å avtale møter? Folk er så kjapp der inne.... De spør ganske tidlig. Anonymous poster hash: 1fa8a...5fd
Gjest Iben Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 (endret) Men spørsmålet er: er dere kjappe med å avtale møter? Folk er så kjapp der inne.... De spør ganske tidlig. Anonymous poster hash: 1fa8a...5fd Ingen vits i å dra online-kontakten ut i det uendelige. Best å møtes IRL så kjapt som mulig for å etablere om det i det hele tatt er noe kjemi der. Det vet man ikke over nett. Bilder lyver. Profiltekster lyver. Til og med chatting over Skype lyver. Kroppsspråk er f.eks. en viktig del av attraksjon. Endret 23. juli 2014 av evnukken 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Jeg har vært på date med 2 fra møteplassen, begge seriøse. Han ene ble det bare ikke mer med, var litt for forskjellige. Han andre skal jeg på date igjen med på lørdag, liker han veldig godt. Anonymous poster hash: aed24...747 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Bra! Bra å høre! Og jeg blir veldig skeptisk til alle pga at det er så mange som skriver så useriøst. Men derfor vet jeg ikke om jeg stoler på de som sier de er seriøse. Men spørsmålet er: er dere kjappe med å avtale møter? Folk er så kjapp der inne.... De spør ganske tidlig. Anonymous poster hash: 1fa8a...5fd Jeg vet ikke helt hva du mener med useriøst. Men hvis det er sexprat du mener, så gjør jeg jo ikke det. Men kjeder jeg meg en kveld, så kan det hende jeg ser gjennom en del profiler, og kanskje bare legger igjen en hyggelig melding ala, "hei, kjempefint bilde av deg, håper du har en fin kveld", selv om det er ei som ikke matcher meg på alder eller bosted. Samme med folk som skriver i megafoninnlegg. Hvis de skriver noe morsomt, skriver jeg kanskje en morsom melding til dem. Men snakker jeg med noen jeg liker, så prøver jeg å få til ett treff ganske tidlig. Ellers er min erfaring at jeg fort havner i en vennesone, eller at praten bare dør ut, fordi det er begrenset hvor lenge man kan holde en samtale gående om "ingenting". Jeg har også hatt en episode der jeg snakket med ei i tre mnd, vi begynte å få følelser for hverandre, og begynte å snakke veldig mye om oss og fremtiden. Og vi kuttet kontakt med andre på møteplassen. Og da vi endelig møttes IRL, så var det null kjemi....Anonymous poster hash: 7432b...58b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Jeg er personlig alltid dødsseriøs når jeg kommer med slibrige tilbud over nettet.Anonymous poster hash: f521f...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå