Gjest Bertine Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 hei hei, nå er det bare 1mnd til bryllupet mitt:) gleder meg. har 3 smp til dere: 1) når bør jeg ringe å bestille brudekjole tilpasning, hvor lenge før?? 2) vi skal låne planter/busker til å pynte med i festlokalet. hvilke er aktuelle å hvor mange trenger vi? tenkte ved inngangen, ved senen og litt rundt? hvilke busker/store planter passer i bryllup? #)hvor på nette kan jeg finne en som kan skrive en sang til brudgommen for meg?en som ikke koster så mye... klems
Chiquita Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 1) Jeg ville ha ringt for å avtale time til tilpasning nå. De kan jo ha mye å gjøre i dagene fremover (en travel tid dette) 2)... 3) Inne på Forum for annonsører her på KG, kan du finne Pets festsanger... Prøv der...
Gjest Tex Skrevet 27. juni 2004 #3 Skrevet 27. juni 2004 Jeg hadde tilpasning en mnd før bryllupet, og da satt kjolen som et skudd! Men jeg gikk ned fire kilo de siste dagene, og du kan tydelig se at kjolen min ble litt stor, bl a fikk vi ikke strammet den skikkelig bak i snøringen... Så jeg anbefaler tilpasning så nærme bryllupet som mulig.
-ida- Skrevet 27. juni 2004 #4 Skrevet 27. juni 2004 Bestill tilpassing nå og ha den ca en uke før eller noe da er du sikker på at den passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå