AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 De har vært sammenfor lenge siden(før vi ble sammen)...Vi har nettopp flyttet sammen... Nå er hun på igjen. Han svarer og skriver at han ikke vil ha noe kontakt med henne, men da skriver hun lange meldinger der det står at han bør gi henne sjanse, at han er drømmemannen osv. Hun sendte halvnaken bilde også, provokative meldinger.... Vi har ingen hemmeligheter sånn at jeg har tilgang til både tlf og pc´n hans. Forrige helg var jeg hos foreldrene mine og da ble det mas om hun kan komme og besøke ham, treffe ham i byen... Han svarer ikke lenger, men det virker som hun er ikke helt frisk i hodet. Jeg synes at det er ganske forstyrrende og ubehagelig. Damen har mann og barn.... Håper hun gir seg snart Anonymous poster hash: 5ed34...eb2
Tanuki Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Hun virker ikke riktig god, kjenner dere mannen hennes? kanskje dere kan vise ham meldingene hun skriver, da gir hun seg nok.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Vi kjenner ikke mannen hennes, nei. Han måtte blokkere henne på fb. Huner 40 + og er godt voksen. ts Anonymous poster hash: 5ed34...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå