Gå til innhold

ASOS.com, bestille der ifra...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde tenkt å bestille fra As seen on screen, men jeg ble litt usikker på frakt og sånt. Det jeg vil bestille koster 40£ og da lurer jeg på hva jeg egentlig må betale. Er det noen som har bestilt derifra som vet hvordan det fungerer.

Har aldri bestilt fra utlandet, så engang må være første gang... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Altså, alt du bestiller over 200 NOK, må fortolles. Hvis du trykker på det norske flagget på siden asos.com (øverst til høyre), så får du se prisene i NOK. Litt enklere da:)

Regn med 24% mva+70 i posttillegg for fortollingen, dersom du bestiller over 200 NOK. Det blir den endelige prisen. Hvertfall hver gang jeg har bestilt over 200 NOK.

Har for øvrig bestilt fra asos.com maaange ganger, og det har gått supert! Lykke til:)'

Cath.

Skrevet
Altså, alt du bestiller over 200 NOK, må fortolles. Hvis du trykker på det norske flagget på siden asos.com (øverst til høyre), så får du se prisene i NOK. Litt enklere da:)

Regn med 24% mva+70 i posttillegg for fortollingen, dersom du bestiller over 200 NOK. Det blir den endelige prisen. Hvertfall hver gang jeg har bestilt over 200 NOK.

Har for øvrig bestilt fra asos.com maaange ganger, og det har gått supert! Lykke til:)'

Cath.

Jeg har også hatt lyst til å bestille fra Asos men jeg lurer på hvorfor varene går til fortolloing hvis prisen er over 200kr?

Har sett folk skrive her en del om at de ikke "liker" fortolling, og jeg lurer på hvorfor...?

Koster det mer da, eller hva?

Har heller aldri bestilt fra utlandet før så jeg er litt grønn på det her :)

Skrevet

Om du bestiller noe fra utlandet som har en verdi på over 200 (gjelder ikke bøker), så skal det fortolles. Norske myndigheter har bestemt at vi skal betale toll på pakker som har en verdi på over 200.

Siden man må betale 24% i tillegg, + utgifter for fortollingen, så kan man vel ikke si at noen bør "like" fortolling nei..

Skrevet
Om du bestiller noe fra utlandet som har en verdi på over 200 (gjelder ikke bøker), så skal det fortolles. Norske myndigheter har bestemt at vi skal betale toll på pakker som har en verdi på over 200.

Siden man må betale 24% i tillegg, + utgifter for fortollingen, så kan man vel ikke si at noen bør "like" fortolling nei..

Aha, ja det forstår jeg jo.

Kan blir dyrt da ja... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...