vimse dokka Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 Jeg lette på nettet i stad etter sjokolade kake å det jeg fant var enn nettside om cacas party,virket utrolig artig .Er det noen som har vert på ett slikt party? Er det noe fint å handle der,Å hva egentlig.Så bare bilder av to kake former,men er det bare det di selger?Gidder ikke å bestille ett slikt party hvis det ikke er noe serlig å handle.
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 Jeg har ikke det, men jeg kunne godt tenke meg et cacaskurs...
vimse dokka Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2004 Har du hørt noe om det?Har aldri hørt om det før jeg fant det se.Ingen av vennindene mine som kjenner til det heller.
Arkana Skrevet 26. juni 2004 #4 Skrevet 26. juni 2004 men jeg kunne godt tenke meg et cacaskurs... Jeg også. Men jeg har et par kakepynting-bøker og har funnet ut at hvis man har litt utstyr så går det fint an å lære seg selv. Men jeg har så sjelden anledninger å lage slike kaker til, så det blir heller sjelden jeg prøver meg.
Bokalven Skrevet 26. juni 2004 #5 Skrevet 26. juni 2004 Jo, har siklet en del på Cascas-sidene... Mye lekkert der. Det har også stått om det i noen bakebøker jeg har lest.
Tundra Skrevet 26. juni 2004 #6 Skrevet 26. juni 2004 Jeg har vært Cacas forhandler. Det er vel verdt et party. Bare ring dem og be om et. Skikkelig moro og holde på med. Kurs er også verdt og få med seg!
vimse dokka Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2004 He he jeg håper det.Det stod på side at hvis man har tre partyer i året så blir man vip å da kan man handle for ca 700 kroner.Hørtes litt interesangt ut.Tre ganger er jo ikke så mye hvis det er bra.
diddi Skrevet 26. juni 2004 #10 Skrevet 26. juni 2004 Vel... blir litt vanskelig å få venninner til å komme TRE ganger. Ihvertfall samme høsten. Og spesielt siden jeg har Tupperware-party, Bläbær og lingom-party og et party der de selger leker på min høstplan!!
vimse dokka Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 26. juni 2004 Hva går kurset ut på æ?hvor mye koster det? For jeg er ikke noe bake mester nemlig :oops:
diddi Skrevet 26. juni 2004 #12 Skrevet 26. juni 2004 Var det ikke 450,-? Tror det dreier seg om dekorering. Lærer vel å lage smørkrem og bruke disse sprøyteposene (stjerner, linjer osv.). Står på hjemmesiden
diddi Skrevet 26. juni 2004 #13 Skrevet 26. juni 2004 Her: http://www.cacas.no/Kurs/Kurs_Oslo/kurs_oslo.htm
Lenemor Skrevet 2. juli 2004 #14 Skrevet 2. juli 2004 Min stesøster skal ha cacas-party snart så da skal jeg dit!!
vimse dokka Skrevet 6. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 6. juli 2004 Dem har masse fine barne klær. Er litt dyre klær men di har bedre kvalitet og det er artige farger.Jeg skal selv ha ett slikt party snart.Det er verdt det.
Fru Fomle Skrevet 7. juli 2004 #17 Skrevet 7. juli 2004 Jeg har vært på Cacas-party. Kjøpte sett for kakepynting. Det ligger ubrukt i skuffen gitt... De utrolig mange forskjellige kakeformer + utstyr til kakepynting, så hvis du liker å bake er det verdt et forsøk!
Sita Skrevet 8. juli 2004 #18 Skrevet 8. juli 2004 Jeg hadde et cacas-party her i april og angrer ikke et sekund, men så må jeg få nevne at lommeboka fikk bein å gå på Utrolig mye fint der og jeg har brukt alt jeg kjøpte også. Skal på et nytt party i aug.og gleeeeder meg
LilleBille Skrevet 8. juli 2004 #19 Skrevet 8. juli 2004 Brukte kakeformene masse når barna var små. Skikkelig artig å sende en skikkelig pyntet musekake el. med i barnehagen.. Har hatt mye glede av teknikkene jeg lærte på kurs .. og lager "verdens flotteste" marsipankaker med hjemmelaget pynt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå