AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Hei. Trenger sårt råd her, for en stund tilbake hadde jeg sex med bestekompisen min. Vi har vært venner i mange år og kommer godt overens, men jeg har aldri vært tiltrukket av han. Han er en kjekk gutt og alt, men har liksom aldri vært noe for meg. Men med litt for mye alkohol og desperasjon(?) så skjedde det! Noe så kleint, huff jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har ikke snakket noe med han siden og vet ikke hva jeg skal si. Hva skal jeg gjøre for å glemme hele greia og bare fortsette med livet mitt som en god venn og ikke noe mer? Jeg er jo ikke ute etter noe forhold og jeg er heller ikke forelsket i han, jeg er jo så klart utrolig glad i han. Hvordan skal jeg lette på den kleine stemningen? Jeg må bort dit å hente noe som jeg har glemt og kan ikke drøye det noe mer,,,, Anonymous poster hash: ba9a8...92f Anonymous poster hash: df12c...e2d
Apehjerne Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 er det ikke bare å prate og oppføre seg som normalt 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Si til han akkurat som det er, 100 % ærlig! Det absolutt værste du kan gjøre er å late som det ikke har skjedd, eller unngå han. Han vil da lure hva som skjer, føle seg lurt etc. Anonymous poster hash: 9daff...a82 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Beklager å si det, men det var "det" vennskapet. Sex ødelegger vennskap! Anonymous poster hash: 3c199...89f 4
Apehjerne Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Beklager å si det, men det var "det" vennskapet. Sex ødelegger vennskap!Anonymous poster hash: 3c199...89f Ikke nødvendigvis. Er fremdeles god venn med en kompis etter vi havna i høyet
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Ikke nødvendigvis. Er fremdeles god venn med en kompis etter vi havna i høyet Tror du ja, men kompisen din tenker ikke slik. Det kan jeg garantere. Anonymous poster hash: 38449...367 1
Gjest nobilian Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Tror du ja, men kompisen din tenker ikke slik. Det kan jeg garantere. Anonymous poster hash: 38449...367 Henger meg på den.
Apehjerne Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Tror du ja, men kompisen din tenker ikke slik. Det kan jeg garantere. Anonymous poster hash: 38449...367 Hva mener du han tenker da?
Apehjerne Skrevet 23. juli 2014 #9 Skrevet 23. juli 2014 Tror du ja, men kompisen din tenker ikke slik. Det kan jeg garantere. Anonymous poster hash: 38449...367 Så du mener han egentlig ikke er vennen min lenger, han bare later som? Vi er fremdeles venner. Ergo: sex ødela ikke vennskapet
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #10 Skrevet 23. juli 2014 Så du mener han egentlig ikke er vennen min lenger, han bare later som? Vi er fremdeles venner. Ergo: sex ødela ikke vennskapet Han ser ikke på deg som en venn, det er det jeg mener. Han vil ikke ha noe problemer med å ligge med deg igjen etter at dere gjorde det, ergo: det er ikke et vennskap. Venner har ikke lyst til å ha sex med hverandre, da er det ikke et vennskap lenger. Det ligger i den menneskelige natur. Anonymous poster hash: 38449...367 3
Apehjerne Skrevet 23. juli 2014 #11 Skrevet 23. juli 2014 Han ser ikke på deg som en venn, det er det jeg mener. Han vil ikke ha noe problemer med å ligge med deg igjen etter at dere gjorde det, ergo: det er ikke et vennskap. Venner har ikke lyst til å ha sex med hverandre, da er det ikke et vennskap lenger. Det ligger i den menneskelige natur. Anonymous poster hash: 38449...367 Venner har ikke lyst å hasex med hverandre? Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Selv om hsn hadde vært villig til å hasex med meg igjen så gjør ikke det oss til uvenner. Vet du egentlig hva definisjonen på vennskap er? Jeg har ikke sex med uvenner, enten de er kjærester eller pulekompiser.
Gjest Malanthor Skrevet 23. juli 2014 #12 Skrevet 23. juli 2014 Apehjerne har helt rett. Tøvete og si at man ikke kan være venner fordi det eksisterer en viss seksuell spenning der. Jeg tror det er MASSE folk som nok kunne tenke seg og ha sex med diverse venner, og det gjør dem da visserligen ikke til mindre venner av den grunn. Dessuten er det forskjell på og ville og å gjøre noe.
Gjest Blomsterert Skrevet 23. juli 2014 #13 Skrevet 23. juli 2014 Hei. Trenger sårt råd her, for en stund tilbake hadde jeg sex med bestekompisen min. Vi har vært venner i mange år og kommer godt overens, men jeg har aldri vært tiltrukket av han. Han er en kjekk gutt og alt, men har liksom aldri vært noe for meg. Men med litt for mye alkohol og desperasjon(?) så skjedde det! Noe så kleint, huff jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har ikke snakket noe med han siden og vet ikke hva jeg skal si. Hva skal jeg gjøre for å glemme hele greia og bare fortsette med livet mitt som en god venn og ikke noe mer? Jeg er jo ikke ute etter noe forhold og jeg er heller ikke forelsket i han, jeg er jo så klart utrolig glad i han. Hvordan skal jeg lette på den kleine stemningen? Jeg må bort dit å hente noe som jeg har glemt og kan ikke drøye det noe mer,,,,Anonymous poster hash: ba9a8...92f Anonymous poster hash: df12c...e2d Kanskje han føler som deg? Ta en prat om det. Bestevenner er dere vel uansett,så da snakker en jo. Litt rart kanskje,men håper det går fint :-)
Dlarah Skrevet 23. juli 2014 #14 Skrevet 23. juli 2014 Vennskapet trenger ikke å være over enda, men dersom du finner en kjæreste, vill jeg tro du ikke kommer til å omgås personen så mye lenger. Jeg hadde iallefall ikke synes det var ok at kjæresten min fortsatt var med en venn hun hadde hatt sex med...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #15 Skrevet 23. juli 2014 Enig i det dere sier, skulle ta en prat med han i dag. Men ha reiste til England og kommer ikke hjem før til søndag, han spurte meg om vi ikke skulle gjøre noe sammen når han kom hjem. Er bare så rart og kleint, men tror jeg kommer til å tulle det litt bort og ikke sette meg ned å snakke seriøst med han, fordi det gjør alt bare enda kleinere. Jeg tror han liker meg og jeg tror han vil at vi skal holde på, noe som jeg ikke vil. Er dessverre redd for at vennskapet er en smule ødelagt... Anonymous poster hash: df12c...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå