AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Frustrerende.. er enda under behandling å det er nå gått over 1 år med sykemelding, jeg blir ikke å gå tilbake til min gamle jobb da. Jeg er enda sykemeldt, men hvordan blir det nå fremover? går jeg automatisk over på abeidsavklaringspenger, enda jeg er sykemeldt?? eller hvordan fungerer dette? ønsker å være forberedt til neste møte ved NAV.. Anonymous poster hash: aba42...64c
Gjest Tingelinling Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Har du ikke fått brev fra NAV om AAP?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Du må søke om AAP. Saksbehandlingstid 2-3 måneder. Du kan nå bli oppsagt fra jobb med begrunnelse i at du er syk. Du trenger antagelig penger. Da må du på NAV Sosial.Anonymous poster hash: 9eb1b...988
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 men jeg er jo enda sykemeldt?? går jeg automatisk over på aap da?? Anonymous poster hash: aba42...64c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 men jeg er jo enda sykemeldt?? går jeg automatisk over på aap da?? Anonymous poster hash: aba42...64c Nei, du er ikke ennå sykemeldt. Det er nedfelt i norsk lov at maks sykemeldingsperiode er 1 år. Så når datoen er der så må du over på noe annet. NAV har en (teoretisk) veiledningsplikt her, men den bryter de over en lav sko, så les deg opp på dine rettigheter og plikter. Anonymous poster hash: d0e71...05d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 men jeg er jo enda sykemeldt?? går jeg automatisk over på aap da?? Anonymous poster hash: aba42...64c Nei. Anonymous poster hash: 9eb1b...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå