AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 I dag vil jeg hylle menn! Jeg synes at menn ofte får mye pepper. Mulig at det er fortjent noen ganger, men ikke i dag I dag skal jeg bare huske alt det fine og flotte jeg har opplevd med menn i mitt liv. Fra far, bestefar, onkler, kjærester, samboer, kamerater og sønn. Tenke på hvordan mitt bekjentskap har hjulpet meg til å forme meg til den kvinnen jeg er i dag og på alt hva jeg har lært av mannen! Hva ville vi kvinner ha vært uten mannen? Joda vi hadde klart oss fint, men så kjedelig da Så jeg oppfordrer kvinner der ute til å sette litt ekstra pris på de menn dere har i livet deres og ukjente menn dere møter på deres vei i dag Det er selvfølgelig lov til å sette pris på menn hver dag :D Ha en flott dag der ute alle herlige menn og kvinner :D Anonymous poster hash: 540ea...59c 2
Gjest Snuppi Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Flott innlegg!! Du har helt rett. Det finnes mange kjekke og snille menn Ønsker deg også en fantastisk dag!
shady Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Flott innlegg!! Du har helt rett. Det finnes mange kjekke og snille menn Ønsker deg også en fantastisk dag! TS her. Tusen takk! Ja, tenkte mens jeg satt med kaffen i stad at jammen så skulle jeg være litt ekstra positiv i dag En fantastisk dag tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå