AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Jeg er i et forhold jeg trives veldig godt i og jeg håper det varer livet ut. Men jeg kjenner jeg savner å kunne prate/koseprate/flørte med andre gutter.. Jeg vil ikke gå bak kjæresten min som rygg å gjøre det da jeg mener det er veldig stygt og respektløst. Men jeg har gjort det og jeg får så utrolig dårlig samvittighet.. han nekter meg å prate med andre gutter noe som forsåvidt er forståelig, men jeg savner bare oppmerksomheten..Anonymous poster hash: 1059e...637
Zienna Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Det er ikke forståelig at kjæresten din nekter deg å prate med andre gutter. Prater ikke han med andre jenter?? I et tillitsfullt forhold gjør man det, synes jeg. Å prate og småflørte er da helt naturlig. Hva du mener med "koseprate", vet jeg ikke? Selvfølgelig er der grenser for hva som er akseptabelt når man er i forhold.
embla1807 Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Hvis du savner og koseprate og førte med andre gutter så ville jeg revurdert om du vil være i et forhold. Hvorfor skal du ha bekreftelser fra andre gutter når du mener du vil være sammen med kjæresten din "livet ut"? Oppmerksomhet er en ting, det liker de fleste. 1
Tanuki Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Hadde du likt om typen din flørtet og kosepratet med andre jenter da? Hvis du ikke takler noe så basic som å ikke flørte med andre gutter, så burde du ikke være i noe forhold. 1
sukkerspinnn Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Hvordan passer han på at du ikke snakker med andre gutter? Får du ikke gå ut av huset uten ham? Det er ikke så farlig å småflørte litt med andre, synes jeg, så lenge det holdes på et VELDIG uskyldig nivå og ikke leder til noe mer.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Hadde du likt om typen din flørtet og kosepratet med andre jenter da? Hvis du ikke takler noe så basic som å ikke flørte med andre gutter, så burde du ikke være i noe forhold. Jeg personlig har ingenting imot det, og kan avogtil være lett flørtende selv med menn. Jeg har hatt noe over forhold og ekteskap å gjøre i mange år, og vi har det topp slik Man må ikke kontrollere enhver ting en partner gjør. Anonymous poster hash: 3ba2d...c5f
bergen2 Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 I et forhold må man kunne stole på hverandre. Slik jeg ser det er det ikke noe gale at en jente snakker med gutter. Men dersom det er slik at man må søke bekreftelse på at man er attraktiv ovenfor andre gutter ville jeg vurdert om forholdet jeg er i er tilfredsstillende nok for meg. Når jeg er i et forhold trenger jeg ikke å føle at andre jenter vil ha meg. Det har jeg jo hjemme. Men hvis kjæresten min hadde tiltet fordi jeg snakker og har en vennlig, positiv og uformell kontakt med en annen jente som ikke går over i en slags betatthet hadde jeg reagert. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke der jeg setter pris på den kontakten jeg har med mine kollegaer. Jeg har også flere nærme jentevenner som er helt uproblematisk da jeg ikke vil ha noe mer enn et vennskap.
Gjest daisydaisy Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Kan du ikke koseprate og flørte med kjæresten din da?
Bbc_tromvik Skrevet 23. juli 2014 #9 Skrevet 23. juli 2014 Det er ikke forståelig at kjæresten din nekter deg å prate med andre gutter. Prater ikke han med andre jenter?? I et tillitsfullt forhold gjør man det, synes jeg. Å prate og småflørte er da helt naturlig. Hva du mener med "koseprate", vet jeg ikke? Selvfølgelig er der grenser for hva som er akseptabelt når man er i forhold. Typisk respons fra en KG dame dette. Du velger å oppkonstruere noe om en kontrollerende kjæresten istedenfor å se at det er hun som trenger bekreftelse fra andre gutter enn den hun er sammen med?? Ikke svar. Det var ikke et spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå