Gå til innhold

Enkel programvare for familietre? Slektsforskning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kastet meg i gang med litt grunnleggende slektsforskning, men det blir fort myyye informasjon gitt! Har ikke så høye ambisjoner, annet enn at det er kjekt å finne ut navn på forfedre like langt ut i slekten på alle kanter... og så lage et familietre!

Er det noen som kjenner til enkel og gratis programvare for å lage et familietre, kun i direkte linje bakover?

Det jeg finner når jeg googler virker som man må ha enorme ambisjoner og/eller betalingsvillighet for å kunne bruke...

Anonymous poster hash: a0c9a...69c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kastet meg i gang med litt grunnleggende slektsforskning, men det blir fort myyye informasjon gitt! Har ikke så høye ambisjoner, annet enn at det er kjekt å finne ut navn på forfedre like langt ut i slekten på alle kanter... og så lage et familietre!

Er det noen som kjenner til enkel og gratis programvare for å lage et familietre, kun i direkte linje bakover?

Det jeg finner når jeg googler virker som man må ha enorme ambisjoner og/eller betalingsvillighet for å kunne bruke...

Anonymous poster hash: a0c9a...69c

Prøv my hermitage. no Den bruker jeg

Anonymous poster hash: e635a...336

Skrevet

geni.com har også mulighet for å lage slektstre. Vi har vårt der, men det er andre i slekta som startet det, så har vi bare fylt inn med vår "svigerside".

Skrevet

Sjansen er forresten stor for at du finner deg selv eller noen i slekta på geni.com. En slektning på fars side la oss inn i treet etter bestefar, som altså allerede eksisterte. Mamma har lagt inn sin familie som hun har oversikt over, og der er det plutselig mange som allerede eksisterer i et annet tre, og som da blir flettet sammen. Andre slektninger av inngiftet slekt i mors familie, som har lagt til sin familie osv. Og da blir treet plutselig veldig stort. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...