AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Hei. Skal gjøre historien kort. Har kjent en gutt i noen måneder, og jeg er rimelig betatt av han. Vi har ikke daglig kontakt, siden han bor langt unna meg for tiden pga studier, men vi avtales og treffes i ny og ned. Vi skal treffes igjen om noen dager, på hans intiativ. Han sender meg bare meldinger for å avtale og møtes. Virker ikke som om han vil chatte med meg på sms. Vet ikke hvorfor… Jeg føler han er litt tafatt, og jeg er egentlig jævlig usikker på hvor jeg har han. Jeg føler dette er galskap, fordi jeg liker han så jævlig godt som jeg gjør. Når ferien er slutt, så reiser han tilbake dit hvor han studerer, så dette er egentlig bare dødfødt, eller hva tror dere. Jeg vet heller ikke hvorfor han vil møte meg når vi uansett må ta farvel med hverandre... Jeg vil egentlig bare glemme fyren, eller dvs. slutte å tenke så mye på han osv. Har blitt så ille at jeg drømmer om han. Noen tips til hvordan jeg skal glemme han? Dette er sårt. Har ikke følt noe slikt på lenge. Hilsen fortvilet og lei jente. Vi er 19 og 20 år. Anonymous poster hash: c07bb...0de
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Det kan jo hende han bare vil møte deg for å ha sex dessverre, hvis dere bor slik at det ikke kan bli noe mer Hadde det slik med en gutt selv jeg likte kjempegodt, men han ville bare møte meg for sex jeg var jo kjempeforelsket og håpet det var noe mer, og "overså" litt at han gjorde det, fordi jeg ikke ville innse det. Du må jo nesten bare se hva du vil selv da. Er det verdt og møte han en siste gang ? Vil du møte han selv om det ikke kan bli noe mer ? For å glemme han trenger du nok å distrahere deg litt fra han Dra ut med venner, kanskje finne en ny gutt og flørte med Anonymous poster hash: fcd03...059
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Det er faktisk mange par som studerer i forskjellige byer, mange jenter har kjærestene sine i utenlandstjeneste osv. Når de klarer å holde sammen den perioden dette står på, så hvorfor skulle ikke dere? Finn ut hva han vil. Dere trenger ikke lage et stort problem ut av dette, det går fint an å møtes ganske regelmessig selv om dere midlertidig bor langt fra hverandre. Anonymous poster hash: 6164b...072
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Det kan jo hende han bare vil møte deg for å ha sex dessverre, hvis dere bor slik at det ikke kan bli noe mer Hadde det slik med en gutt selv jeg likte kjempegodt, men han ville bare møte meg for sex jeg var jo kjempeforelsket og håpet det var noe mer, og "overså" litt at han gjorde det, fordi jeg ikke ville innse det. Du må jo nesten bare se hva du vil selv da. Er det verdt og møte han en siste gang ? Vil du møte han selv om det ikke kan bli noe mer ? For å glemme han trenger du nok å distrahere deg litt fra han Dra ut med venner, kanskje finne en ny gutt og flørte med Anonymous poster hash: fcd03...059 Kjipt å høre. Hadde dere sex hver gang? Første gang? Jeg har ikke hatt sex med han enda. Anonymous poster hash: 5a0ab...bb7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Vi er forresten naboer når han er hjemme. En gang ble jeg litt snurt for at han ikke kunne møte meg som avtalt. Så spurte han flere ganger om han kunne se meg likevel og at han kunne komme litt sent i selskapet. Det sier vel litt? På en god måte. Anonymous poster hash: 5a0ab...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå