Gå til innhold

Sliten & lei !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å ta dette helt kort og enkelt .

Har drevet på med en fyr snart et år . Han er en del år eldre enn meg , og jeg trodde kanskje han skulle vær litt mer voksen en de guttene på min alder . Men der kan man ta feil .

De først 6/7 månedene var alt helt perfekt , vi tilbrakte alt av tid vi hadde tilovers med hverandre . Lagde mat , koste iss med rødvin, trente sammen, var på cafe sammen , dro på byen sammen , hadde mange film kvelder og barna våre møtes .. Plutselig ble alt helt feil . Det ble mindre og mindre kontakt . Tok en prat med han og sa at jeg syntes dette var trist og at det var bare han jeg drev på med . Tror han har vært litt sjalu på min bestevenn som var min fuckfriend før en gang i tiden , og jeg skjønner dette kunne være litt ekkelt for han siden jeg mange ganger sov over der etter fest . Det skjedde ingen ting mellom meg og kompisen min når jeg sov der . Men etter jeg sa at det var bare han jeg drev på med , begynte det å bli bra igjen . Men ikke så lenge .. Fikk høre av vår felle kompis at han bare var ute etter å ha noen å knulle på . Men det har vært noe mer mellom oss enn det . Jeg har vært my såret over situasjonen og begynner å bli lei .. Vi begge har opp til flere ganger prøvd å kutte ut hverandre men det har ikke funket så fint .

For bare noen uker siden begynte han å bli "snill" igjen . Der det vare var fint igjen , men nå plutselig ble det rart igjen og jeg sitter igjen med en dårlig mage følelse .. Vi har begge vært på festival i helgen og det var han som fikset pass til oss . Meeeen første kveld greide jeg å dra med meg noen andre hjem som han fikk med seg :( så resten av festivalen har vi vært på samme vors men ikke snakket sammen ute , vi begge har drukket oss så fulle . Trur han og har hatt med seg noen andre hjem utløpet av helgen , for han har flørtet med alle !!! På mange måter tror jeg at vi begge er så usikkre på hverandre at vi begge skal gjøre hverandre sjalu for at jeg eller han har såret meg eller han .. Vi er like gode men samtidig greier vi ikke å gi slipp .... Eller er det det at jeg bare innbiller meg at han en gang har hatt følelser og at det er noe igjen der , eller bli jeg bare luret trill rundt ???? Er han en player i midtlivskrisen som skal sjekke opp alle små jentene i denne byen ??? Eller er det usikkerhet redd for å binde seg , siden han er ganske brent av eksen ??? Hjelp meg er dere snill .. Ble litt langt og uoversiktlig dette men håper det er noe sammenheng her og at dere forstår situasjonen .

Anonymous poster hash: 0c4ee...605

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som kommunikasjonen må bli bedre her.

Ærlig og direkte kommunikasjon fra begge sider.

Anonymous poster hash: 34810...81f
AnonymBruker
Skrevet

Huff ja det er ikke så enkelt . Vi begge sier at vi ikke vil i et forholdt .

Jeg sier det til han for at jeg er alt for redd for å miste han .

Jeg tror han sier det for at han er redd og usikker .

For det virket veldig som at han ville slå seg til ro og bare ha en jente den gang alt var bra .. Men nå så er alt så overfladisk .. Og han er virkelig sær . Tror ikke det at det er sånn at jeg vil inn i nå forhold med han , men bare ha det som vi hadde før .

Anonymous poster hash: 9b03f...f91

Gjest Devlin
Skrevet (endret)

Huff ja det er ikke så enkelt . Vi begge sier at vi ikke vil i et forholdt .

Jeg sier det til han for at jeg er alt for redd for å miste han .

Jeg tror han sier det for at han er redd og usikker .

For det virket veldig som at han ville slå seg til ro og bare ha en jente den gang alt var bra .. Men nå så er alt så overfladisk .. Og han er virkelig sær . Tror ikke det at det er sånn at jeg vil inn i nå forhold med han , men bare ha det som vi hadde før .

Høres ut som kommunikasjonen må bli bedre her.

Ærlig og direkte kommunikasjon fra begge sider.

Anonymous poster hash: 34810...81f

Endret av Devlin
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor hadde du sex med en annen når han hadde fikset festivalpass til deg? Du gir jo like miksede signaler som han gjør. Hvis du vil være med han og ha det sånn som dere hadde det før så må du si det til han. Du må si til han at du faktisk vil ha et forhold og du vil ha et forhold med han.

Vil ikke han, så vet du i det minste hva du kan få av han og hva du ikke kan få. Å kaste bort tid ved å late som om du ikke vil være med han og bare tulle er iallefall ikke noe vits.

Anonymous poster hash: 31938...621
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en tro kopi av eks'en min dette ;)

Slitsomt, men når dere begge har dere med andre? Hallo??

Liten by?

Anonymous poster hash: 4e364...d34

Skrevet

Du dro med deg en annen hjem på en festival der han du er interessert i var? Ikke rart det ble merkelig etter det.

Ellers ville jeg kuttet han ut for lenge siden. Orker ikke mennesker som tapper meg for krefter gang på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...