AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Meg og kjæresten har vært sammen ett år neste uke. Vi bor sammen, men er veldig travle begge to, og derfor veldig lite tid til typisk kjærestekos.. derfor sa jeg fra tidlig om at på vår ett års dag, ville jeg gjerne feire. Han skal planlegge , men jeg vet han har planlagt piknic ute, og vin.. Bør jeg ta opp med han hvorvidt vi skal kjøpe gaver eller ei ? Er det noe vi bør prate om, eller er det litt feil ? Jeg er 25, han 28. Dette er hans første forhold.Anonymous poster hash: a954f...c43
Prestekragen Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Kjipt om du kjøper gave og ikke får noe tilbake fordi han regnet med at dere ikke skulle. Ta det opp med han, spør evt om han ønsker seg noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Dersom du gir gave for å få gave må du nesten ta det opp med han.. Jeg pleier å gi gaver til kjæresten min når jeg vil, uten å forvente å få noe tilbake. Anonymous poster hash: c24b0...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå