Gå til innhold

Samboeren min fantaserer om å være utro mot meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom Over et dokument hvor han skriver en novelle. I detaljer skriver han hva en annen kvinne gjør med han og at han må skulke jobb og fortelle en løgn til meg.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er det greit å fantasere om dette? At han skriver en sexy novelle er i orden, men jeg hadde håpet jeg var hovedpersonen i tillegg til han. Istede blir jeg bedratt. Eksen min var utro så han vet hvor vondt dette er for meg. Også skriver han det i skjul og håper jeg ikke finner ut av det.

Og spar meg for kommentarer på hvordan jeg kom over dokumentet, jeg vet det var feil.

Råd? Bør jeg konfrontere han? Bør eg revurdere forholdet vårt? Har jeg rett til å føle meg såret?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wooow... Drøyt. Hadde droppet hele fyren, null tvil.

Anonymous poster hash: b402a...eb6
AnonymBruker
Skrevet

Det er en fantasi. Du er skuffet fordi du hadde helt urealistiske forventinger til hva han fantaserer om

Anonymous poster hash: eda19...a6b
  • Liker 1
Skrevet

Det er en fantasi. Du er skuffet fordi du hadde helt urealistiske forventinger til hva han fantaserer om

Anonymous poster hash: eda19...a6b

Fantasier er jo ønsketenkning da, så det er ikke noe man burde ta lett på i akkurat denne sammenhengen.

Skrevet

Ut ifra hva jeg har lest av dine tidligere innlegg her så virker det ikke som forholdet deres er helt sunt for deg. Det er trist å lese at du er så sjalu og usikker på deg selv. Jeg forstår at det er vanskelig. Sender deg en stor klem :)

Jeg hadde heller ikke likt det i det hele tatt om kjæresten min hadde gjort det samme, det hadde blitt for drøyt for meg. En ting er å fantasere om noe annet, noe annet er å fantasere om å være utro og skrive en novelle hvor du er hovedpersonen. Det hadde såret meg veldig.

• Liker 1
Skrevet

Skal ikke lyve og si jeg ikke hadde blitt såret hvis kjæresten min hadde skrevet noe sånt, men det er jo mange fantasier som blir med nettopp det, kun en fantasi og ikke noe man ville gjort i virkeligheten.

Skrevet

Ut ifra hva jeg har lest av dine tidligere innlegg her så virker det ikke som forholdet deres er helt sunt for deg. Det er trist å lese at du er så sjalu og usikker på deg selv. Jeg forstår at det er vanskelig. Sender deg en stor klem :)

Jeg hadde heller ikke likt det i det hele tatt om kjæresten min hadde gjort det samme, det hadde blitt for drøyt for meg. En ting er å fantasere om noe annet, noe annet er å fantasere om å være utro og skrive en novelle hvor du er hovedpersonen. Det hadde såret meg veldig.

Jeg er helt rådvill. Han er på ferie og jeg vil ikke ødelegge turen hans. Vi kjøpte nylig hus så det kompliserte alt.

Jeg er så utafor og jeg har ingen jeg kan prate med dette om, hvilket gjør det enda værre. Jeg har levd gjennom utroskap før og det er delvis grunnen til at jeg ble sjalu. Jeg orker ikke en gang til og å finne ut at han skriver at han juger til meg. Med hendelser som har funnet sted, det gjør meg veldig urolig og trist. Hele verden min raser og det er ingen som står for å ta meg imot.

Han tar ikke initiativ til sex og jeg sendte bilde av meg selv naken i helgen. Da fikk jeg ikke svar og ble veldig lei meg. Når jeg konfronterte han med det svarte han at jeg er oppmerksomhetssyk. Jeg har dårlig selvbilde og å sende sånne bilder krever mye av meg. Det var responsen, alt fordi han satt i en bil med 2 andre ved siden av seg. Når han bruker mobilen vedsiden av meg skjuler han den, men tydeligvis ikke da. Off. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....

Skrevet

Jeg er helt rådvill. Han er på ferie og jeg vil ikke ødelegge turen hans. Vi kjøpte nylig hus så det kompliserte alt.

Jeg er så utafor og jeg har ingen jeg kan prate med dette om, hvilket gjør det enda værre. Jeg har levd gjennom utroskap før og det er delvis grunnen til at jeg ble sjalu. Jeg orker ikke en gang til og å finne ut at han skriver at han juger til meg. Med hendelser som har funnet sted, det gjør meg veldig urolig og trist. Hele verden min raser og det er ingen som står for å ta meg imot.

Han tar ikke initiativ til sex og jeg sendte bilde av meg selv naken i helgen. Da fikk jeg ikke svar og ble veldig lei meg. Når jeg konfronterte han med det svarte han at jeg er oppmerksomhetssyk. Jeg har dårlig selvbilde og å sende sånne bilder krever mye av meg. Det var responsen, alt fordi han satt i en bil med 2 andre ved siden av seg. Når han bruker mobilen vedsiden av meg skjuler han den, men tydeligvis ikke da. Off. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....

Uffda... Det hørtes jo ikke bra ut. Da ville jeg absolutt tatt det opp med fyren. Dustete oppførsel

Skrevet

Hæ? Han kalte deg oppmerksomhetssyk fordi du sendte ham et nakenbilde? Det var ikke akkurat veldig sympatisk. Kjæresten min er også litt "kaldere" når han er med kompiser, han skal virke litt tøff, men noe sånt hadde jeg blitt ordentlig lei meg om han hadde sagt. Det er noe du må snakke med han om. Men det er kanskje lurt å ta den praten når han kommer hjem. Er han lenge på ferie?

Skrevet

Jeg prøvde på søndag å si at det gjorde meg veldig trist og at det sårer meg at han sier sånn, at det ikke er noen fornuftig gutt som hadde svart det til en sånn melding.

Han kommer hjem på fredag. Jeg vet at jeg er sjalu men jeg blir nesten kvalt av tanken på at han tenker på andre jenter , sex med andre osv. Jeg gjør ikke det, og lurer på hvorfor jeg ikke er nok. Jeg gjør alt for han og det vet han. Trodde vi var på riktig spor, kanskje jeg er ment til å leve alene:(

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...