Gå til innhold

Hvor mye betyr bostedet, eller leiligheten til daten i et valg av partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten leilighet som jeg leier. Den er ikke moderne i det hele tatt, Jeg holder på å rengjøre hele leiligheten grundig nå. For nå er barna på ferie hos faren. Og prøver å kaste skrot og se om det er noe jeg kan fornye av møbler jeg har i leiligheten som gjør den mer moderne og koselig. Vil jo ha det såpass koselig at en eventuelt date kan synes at her er det koselig å komme :) . Samtidig skape inntrykk. :) .

Noen som har tips og tanker om hvordan man kan ha det for å gjøre det koselig.

Anonymous poster hash: 896c8...7c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer an på alder, tenker jeg. Jo eldre, jo mer etablert, kanskje?

Vet forresten ikke hvor mye slikt betyr for menn.

For meg er det totalt turnoff å komme til en skitten og/eller rotete leilighet. Og da mener jeg hvis det er grunnleggende skitt og rot. Jeg ser hva som er overflaterot og hva som er verre.

Bør helst være samsvar i hvordan man fremstår på nett og hvordan man har det hjemme. Ble litt forbauset sist jeg var hjemme hos en kar som virket veldig ryddig og ordentlig på nett, pent kledd, velstelt. Og så kom jeg til en rotehule av en leilighet. Men badet var rent da.

Rydd og kast, ikke ha det overmøblert, er mitt tips.

Om du eier eller leier betyr ikke noe for meg.

Endret av Snipa
  • Liker 1
Skrevet (endret)

For min del betyr det veldig lite om han eier eller leier, om det er hus,leilighet eller hybel og om det er oppusset eller ikke.

Det eneste jeg reagerer på er folk som har det møkkete og rotete.

Det gir et veldig dårlig inntrykk,og får meg til å tenke at vedkommende ikke passer sammen med meg da jeg liker å ha det rent og ganske ryddig.

Endret av Sandie
AnonymBruker
Skrevet

For min del betyr det veldig lite om han eier eller leier, om det er hus,leilighet eller hybel og om det er oppusset eller ikke.

Det eneste jeg reagerer på er folk som har det møkkete og rotete.

Det gir et veldig dårlig inntrykk,og får meg til å tenke at vedkommende ikke passer sammen med meg da jeg liker å ha det rent og ganske ryddig.

Jeg har ikke råd til å ha noe annet enn denne leiligheten, men jeg skal prøve å kaste alt skrot, slik den ser bedre ut :) Jeg synes at den ser så rotete ut ;)

Skrevet

Jeg har ikke råd til å ha noe annet enn denne leiligheten, men jeg skal prøve å kaste alt skrot, slik den ser bedre ut :) Jeg synes at den ser så rotete ut ;)

Å få ut unødvendig skrot hjelper veldig mye på :) Jeg tror ikke en date,(eller menn generelt sett) tenker så mye over om kvinner de dater bor i en moderne leilighet eller ikke.

Skal jeg fornye hjemme for en billig penge pleier jeg å kjøpe nye gardiner, og pynteputer til sofaen.

Det trenger ikke koste så mye,ihvertfall ikke om man syr selv.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge han ikke bor hjemme hos mamman sin (uten at det er en spesiell grunn for det) er det meste greit :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er rent og ryddig og det ikke ser ut som hun er uvenner med alt av støvsuger og vaskebøtte så er jeg fornøyd. Om hun eier eller leier er ikke så viktig. Ei heller om det er veldig moderne.

Anonymous poster hash: 35a7b...c6e
  • Liker 1
Skrevet

Som mange sier over her; så lenge boligen er ren og ryddig er jeg fornøyd :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sålenge det er rent og sofaen er god å sitte i så er jeg fornøyd :P

Anonymous poster hash: bcaa6...6ed

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg lite. Sist jeg forelsket meg, var det i en på 37 år, svenske som bor i brakke. Han leter etter leilighet da. Selv er jeg 36 år og eier mitt eget hus.

Anonymous poster hash: 3b9bc...19c
Skrevet

Hva med meg på 21år som skal studere I trondheim. Jeg bor hos besteforeldrene mine, hvor jeg har et rom for meg selv : /

Skrevet

Jeg bor i en liten leilighet. Ikke særlig nydelig akkurat, men helt okey for meg å bo i. Vitsen er å bare ha et tak over hode, et sted å spise, dusje, sove... osv. Jeg kunne ha flyttet herfra men da blir det for dyrt for meg. å jeg prøver så godt jeg kan å få det trivelig her. Jeg tror at en mann vil like meg uavhengig om leiligheten min ikke er å fancy. Hvis han går etter hvor lukseriøst alt er, så er han feil for meg.

Jeg bruker heler ikke for mye penger på møbler og ting i huset. Jeg vil heller bruke penger på ferier, og andre ting. Det er en prioriteringssak.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en liten leilighet som jeg leier. Den er ikke moderne i det hele tatt, Jeg holder på å rengjøre hele leiligheten grundig nå. For nå er barna på ferie hos faren. Og prøver å kaste skrot og se om det er noe jeg kan fornye av møbler jeg har i leiligheten som gjør den mer moderne og koselig. Vil jo ha det såpass koselig at en eventuelt date kan synes at her er det koselig å komme :) . Samtidig skape inntrykk. :) .

Noen som har tips og tanker om hvordan man kan ha det for å gjøre det koselig.

For oss menn, betyr dette stort sett ikke en dritt, så lenge dama er kul. Noe metroseksuelle materealister vil kanskje reagere, men thats it. Vi bryr oss om dama vi:-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært skeptisk til en date i min alder (30 årene) som ikke eide egen leilighet. Det er ikke sikkert at menn tenker slik, men jeg gjør det.

Anonymous poster hash: ea0e5...af5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært skeptisk til en date i min alder (30 årene) som ikke eide egen leilighet. Det er ikke sikkert at menn tenker slik, men jeg gjør det.

Anonymous poster hash: ea0e5...af5

Selvgølgelig ville du være det!

Spørsmålet er: hvorfor?

Anonymous poster hash: 1d1fe...e46

Skrevet

Jeg er 26 og leier en hybel på 20m2, er student og har ikke råd til mer. Er det en dealbreaker for mannen er han uansett ikke noe for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...