AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 JEG TRENGER HJELP! For ikke lenge siden møtte jeg en veldig fin fyr. Jeg har aldri fått så god kontakt med noen på første møte. På andre møte hadde vi sex. Han virker som en fantastisk fyr, jeg liker han veldig godt og vi snakker sammen hver dag om alt og ingenting. Han er 4 år eldre enn meg. Vi møtes kanskje 1-2 ganger i uken. Jeg har blitt veldig betatt og det kan fort utvikle seg til følelser. For ett par dager siden spurte han meg om hva jeg ville med oss. Jeg vet ikke svarte jeg. Han ga meg klart og tydelig beskjed om at han ikke ville ha en kjæreste, men ville fortsette med å ha sex. Hva skal jeg gjøre? Jeg er altfor betatt, vil være med han hele tiden. Blir alltid så glad når jeg er med han eller når han sender meg en melding. Jeg kan ikke noe for følelsene mine, så jeg lurer på om jeg bare skal fortsette? kanskje han får følelser til slutt? Det sårer litt at han bare vil ha sex og at han ikke har sagt i fra tidligere, før jeg begynte å få følelser. Det får meg til å lure på om han respekterer meg. Han spurte om jeg ville fortsette eller bare droppe det. Men jeg vet ikke om jeg vil fortsette eller ikke. Jeg tenker bare at jeg er så glad når jeg er med han, null bekymringer! Så kanskje jeg bare skal fortsette og drite i at han bare vil ha sex, fordi det eneste jeg vil er å være med han :/ HVA TENKER DERE? burde jeg fortsette eller ikke? Han skal forresten på guttetur i morgen. Lurer på om han kommer til å ha sex der nede eller i det hele tatt tenke på meg... Anonymous poster hash: dbc7b...d6a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 This is a no brainer, dropp hanAnonymous poster hash: b62b8...50b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Kutt han ut fort som fy! Han har jo sagt det sjøl, han vil bare ha sex. Til senere, ikke ha sex med noen du liker så kjapt, for da kommer følelsene og du sitter i klistert. Anonymous poster hash: 33c05...26e 1
Prestekragen Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Dropp han tvert. Det gjør deg bare mer vondt å fortsette.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Jeg vil egentlig ikke! men jeg blir bare så lei meg, klarer ikke å tenke på noe annet.... så jeg vil helst unngå det og bare drite i at han bare vil ha sex.. Anonymous poster hash: dbc7b...d6a
Prestekragen Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Med mindre du klarer å legge følelsene til side og akseptere at sex er og blir greia, ser jeg ingen grunn til at du skal pine deg gjennom det her
Gjest Devlin Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Hei kjære deg . Er i akkurat samme situasjonen, og jeg har holdt på med han nå i ca 10 måneder . Og det bli ikke noe bedre det kan jeg love deg . Ikke gå i samme fellen som meg. Det er veldig vondt og du kommer bare til å slite deg ut med bekymringer . For ditt eget beste så er det nok for det beste bare å kutte han rett ut . Vet det er vanskelig . Har selv trillet et par tårer Idag men det går over etterhvert lykke til
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Hei kjære deg . Er i akkurat samme situasjonen, og jeg har holdt på med han nå i ca 10 måneder . Og det bli ikke noe bedre det kan jeg love deg . Ikke gå i samme fellen som meg. Det er veldig vondt og du kommer bare til å slite deg ut med bekymringer . For ditt eget beste så er det nok for det beste bare å kutte han rett ut . Vet det er vanskelig . Har selv trillet et par tårer Idag men det går over etterhvert lykke til Dettte har skjedd meg ett par ganger før også.. Så jeg er ganske klar over hva jeg kommer til å gå gjennom, men det vil jeg virkelig ikke oppleve igjen! tenkte at kanskje om vi bare fortsatte om ting kanskje ble bedre og kanskje han får følelser for meg til slutt? For akkurat nå orker jeg ikke å gå gjennom den prossessen, jeg er så lei! Jeg tenker på han konstant, så tanken på å plutselig bare kutte han ut klarer jeg ikke men jeg vil jo såklart ikke at han bare skal bruke meg for sex, men jeg ser ingen annen utvei... Hvordan går det med forholdet deres nå? Håper alt går bra. Har selv blitt ganske lei meg og trillet ett par tårer... ikke bare i dag, har skjedd en del ganger før også.. Anonymous poster hash: dbc7b...d6a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Med mindre du klarer å legge følelsene til side og akseptere at sex er og blir greia, ser jeg ingen grunn til at du skal pine deg gjennom det her Jeg kan ikke noe for følelsene mine desverre blir altfor fort betatt og det fører til følelser. Dette har skjedd meg før. Jeg skjenner ganske godt til denne prossessen, jeg blir så psykisk sliten av å tenke på det. Tanken på å gå gjennom dette en gang til gidder jeg ikke.. Jeg tenker på han hver dag, dette er vanskelig! Det sårer at han ikke har følelser for meg og ikke vil noe annet. Men jeg tenker at hvis jeg fortsatt er med på dette, så kanskje han får følelser for meg til slutt?... Anonymous poster hash: dbc7b...d6a
Gjest Devlin Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Send meg en Mail så kan du få navnet mitt eller nr mitt så kan vi snakke sammen og gi hverandre råd og tips [email protected] er greit å få litt tips og råd , siden jeg er i samme situasjonen , så vet jeg hva du prater om Dettte har skjedd meg ett par ganger før også.. Så jeg er ganske klar over hva jeg kommer til å gå gjennom, men det vil jeg virkelig ikke oppleve igjen! tenkte at kanskje om vi bare fortsatte om ting kanskje ble bedre og kanskje han får følelser for meg til slutt? For akkurat nå orker jeg ikke å gå gjennom den prossessen, jeg er så lei! Jeg tenker på han konstant, så tanken på å plutselig bare kutte han ut klarer jeg ikke men jeg vil jo såklart ikke at han bare skal bruke meg for sex, men jeg ser ingen annen utvei... Hvordan går det med forholdet deres nå? Håper alt går bra. Har selv blitt ganske lei meg og trillet ett par tårer... ikke bare i dag, har skjedd en del ganger før også..Anonymous poster hash: dbc7b...d6a Endret 22. juli 2014 av Devlin
Nistrik Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Send meg en Mail så kan du få navnet mitt eller nr mitt så kan vi snakke sammen og gi hverandre råd og tips [email protected] er greit å få litt tips og råd , siden jeg er i samme situasjonen , så vet jeg hva du prater om Takk for tilbudet! Du kan sende meg en mail, er i syden akkurat nå så har veeeeldig tregt nett! Min e-mail adresse: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå