AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Jeg har en stund nå skrevet med en fyr som jeg er blitt veldig nysgjerrig på, og som jg liker å Prate med! Problemet mitt , om jeg kan kalle det det. Jeg har nevnt flere ganger at han vekker min nysgjerrighet og at jeg vil gjerne bli bedre kjent med han. Hans tilbake melding på det er at sånn kommer med tida og at det er alltid hyggelig og bli kjent. Men han spør skjeldent meg om noe, jeg prøver og spøre om ting han liker familie osv. ( og ja, jeg holder tilbake sånn at han sender først også , men om han gjør det så slutter han og svare etter en stund) Han begynte og skrive til meg først og han nevnte også og møtes først.. Har jeg "jagd" han bort? Burde jeg spøre om han rett ut hva han er ute etter ? Eller hva deal'n er ? Anonymous poster hash: 5ebed...2b0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Prøv å trekk deg tilbake litt og virk litt mer uinteressert. Guttene liker å jakte vettu! Anonymous poster hash: 3a0d0...fab 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Prøv å trekk deg tilbake litt og virk litt mer uinteressert. Guttene liker å jakte vettu! Anonymous poster hash: 3a0d0...fab Jeg har prøvd og holde meg tilbake og ikke virka veldig interessert.. Men får legge bort tanken på han et par dager , se om det hjelper. Skjønner bare ikke hvorfor gutter skal jage rundt for hele tiden -.-Anonymous poster hash: 5ebed...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå