AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Har en venninne som til tider kan være ganske frekk i kjeften/har frekk humor. Så meg lei på at hun alltid skulle være morsom på min bekostning og sa fra (på en fin måte) at jeg syntes hun var litt vel frekk innimellom. Hun sa hun skulle skjerpe seg, men nå et par mnd senere vil hun ikke ha kontakt med meg?! Skrev på sms at hun syntes jeg var nærtagen og uten humor og hun orket ikke slike folk hun måtte gå på tå hev rundt.. jeg har absolutt humor bare ikke hennes form for humor alltid. Er ikke rappkjeftet av natur som henne. Merker jeg er lei meg og føler hun aldri har respektert meg for den jeg er:( Er det meg det er noe galt med? Anonymous poster hash: a9328...63d
Pysa Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Nei, det er ikke deg det er noe galt med. Alle kan ikke passe sammen med alle. Vær stolt over at du sa ifra, det står det respekt av. :-) 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Dere er muligens en dårlig match. Det som gjør at folk liker å være sammen og er venner er i stor grad at de snakker samme språk, samt aksepterer den andres måte å uttrykke seg på. Det er ikke noe galt med noen av dere, men dere passer kanskje ikke sammen? Anonymous poster hash: c747f...a5b 3
Leini Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 I et vennskap skal det være rom for begge. Det var på sin plass at du sa (på en fin måte) at det ble litt voldsomt. Det er hun som er umoden om hun ikke kan ta den beskjeden. Enten det, eller at hun trengte noen hun kunne presse litt ned, til du sa stopp. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Nei, det er ikke noe galt med deg! Jeg hadde ei venninne som var akuratt likedanns, og jeg konfronterte henne med det. I dag snakker vi så og si ikke sammen, men for meg er det også nesten bedre. At andre skal ha det gøy på din bekostning, og at du skal gå rundt og tenkte på dette er helt feil vei. Det er heller ikke greit, og når du har sagt ifra er det ikke mere du kan gjøre syntes jeg da. Men, det er min mening! Anonymous poster hash: a2e2c...468 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Herregud! Hev hodet å dropp henne, ingenting å samle på!Anonymous poster hash: ed286...826
Galactica Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Jeg tror du har rett i at hun aldri har respektert deg for den du er. Høres ut for meg som om du har vært den perfekte motpart til å hakke på, det har vært flott for henne å kunne være morsom på din bekostning. Nå når du har sagt i fra kan hun ikke spille den rollen lenger, og derfor trekker hun seg unna. Hennes tap, spør du meg.
Leini Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Men vi bare si at jeg synes det er bra du tok det opp med henne. Noen er bare flåsete og storkjefta og tenker ikke over hvordan det kan oppfattes. Hadde det vært ei ordentlig venninne, så hadde hun sagt unnskyld og skjerpa seg. Kred til deg for det
Pixxie Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Ingenting galt med deg! Hurra for at du sa ifra! Om hun ikke vil fortsette vennskapet når hun ikke kan gjøre narr av deg så er det hennes problem!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Har en venninne som til tider kan være ganske frekk i kjeften/har frekk humor. Så meg lei på at hun alltid skulle være morsom på min bekostning og sa fra (på en fin måte) at jeg syntes hun var litt vel frekk innimellom. Hun sa hun skulle skjerpe seg, men nå et par mnd senere vil hun ikke ha kontakt med meg?! Skrev på sms at hun syntes jeg var nærtagen og uten humor og hun orket ikke slike folk hun måtte gå på tå hev rundt.. jeg har absolutt humor bare ikke hennes form for humor alltid. Er ikke rappkjeftet av natur som henne. Merker jeg er lei meg og føler hun aldri har respektert meg for den jeg er:( Er det meg det er noe galt med? Anonymous poster hash: a9328...63d Sånne som alltid må komme med "morsomme" kommentarer er slitsomme. Ikke noe tap å bli kvitt et sånt individ. Anonymous poster hash: bbebe...869 2
Nuttery Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Har en sånn i livet mitt jeg også. Jeg har sagt ifra flere ganger, han har trukket seg vekk fordi jeg er "nærtagen" og "kan ikke tulles med". Ja, vel. Så er det sånn da Men sånt han tuller med syntes jeg ikke er greit. Bare lev med det, TS. Du taper ingenting på dette.
GammelKaktus Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Har dere ikke kjemi så har dere ikke kjemi Om hun er litt overfølsom og ikke taklet å få beskjed, så får det bare vær, du er iallfall ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå