Gå til innhold

Druestener

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Tror du virkelig noen vil ha de når du har fått de ut?  :o  

:ler:

:grine:

Ingen liker meg! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman
Men det kommer IKKE opp noen plante når man stikker en druestein i jorda, det har jeg forsøkt. Det er ikke slik druer formerer seg.  

Jeg tror man må ha del av en rot eller noe (i følge forskjellige filmer jeg har sett opp gjennom årene... :ler: ).

Gjør det ikke? trodde det var slik man plantet drue-busker jeg. Derfor har jeg alltid lurt på hvordan man dyrker steinfrie-drue-planter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det ikke? trodde det var slik man plantet drue-busker jeg. Derfor har jeg alltid lurt på hvordan man dyrker steinfrie-drue-planter. :ler:

Noen som husker Meg Ryen filmen der hun fulgte etter kjæresten til Frankrike for å vinne ham tilbake, og så møtte hun en slesk franskmann som smuglet inn et diamantsmykke og en "drueavlegger" i ryggsekken hennes? Det var en sånn liten sak med litt rot og litt blader på toppen...

Hva jeg har LÆRT av romantiske komedier... :ler:

En annen flim jeg så, sluttet med at hele vingården til noen brant opp. De trodde alt var tapt, helt til helten skjønte at det var liv i den gamle roten på toppen av eiendomen, alle røtters store mor.

He, he, dere skjønner tegningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To spørsmål bare:

1. hva med druesteinen skulle ødelegge fordøyelsen?

2. hva søren gjør en druestein for nytte dersom den ikke er til for å lage nye druebusker?????+ :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...