AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Hei noen som har noen ideer? trenger litt hjelp. Er ikke den mest attraktive personen som finnes men får no noen matcher sånn av og til, men er så og si ingen som svarer meg etter at eg har sendt en melding til di. Eg skriver Hei og hvordan går det, hva di gjør på og hva di liker og gjøre på? er dette helt feil eller hva er det som skjer? Eller er det betre og skrive kåt lyst til og knulle? Anonymous poster hash: a0bd4...2a4
Gjest Faerunpedia Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Det kan være mange grunner til at du ikke får svar, men kan være lurt å skrive litt mer fantasifulle meldinger. Spør om noe i profilen hvis det er noe å gripe fatt i der feks.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Er du gutt eller jente? Jeg er jente, har maaange matcher (flere hundre) og i perioder renner det inn med hei/skjer?/hvem er du da? osv osv. Jeg orker ikke svare alle rett og slett. Prøv å skriv noe som er lett å svare på, og gjerne litt spennende. Jeg er såå lei av å fortelle hva jeg gjør på eller "hvem jeg er". Spør heller "hvilken sjokolade liker du best?" feks, et konkret spm som er lett å svare på. Jeg skriver med svært få av de jeg matcher med, kanskje 10-20% som skriver til meg, så svarer jeg 5-10% og halvparten av samtalene dabber av veldig raskt. Har vel snakket litt skikkelig over tid med omtrent 20 av 300. Mye tilfeldigheter (kjedet meg, de skrev noe spennende osv) og at de så bra ut. Gransker ikke personene før jeg trykker like, så noen ganger finner jeg ut etterhvert at han ikke så så bra ut som jeg trodde ved første øyekast. Tinder er mer kvantitet enn kvalitet. Har dog møtt noen kjekke fyrer der inne. Anonymous poster hash: 34aa4...cbc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Jeg svarer de som har en morsom åpningsreplikk, ikke de som bare skriver "hei, hva skjer?" Du må kunne skille deg ut litt akkurat nå snakker jeg med en som ikke akkurat er den kjekkeste, men han virket veldig kul på bildene og sålangt i samtalen har det inntrykket egentlig bare blitt forsterket. Så prøv å vær litt morsom og kjapp i replikkene Anonymous poster hash: 398de...5e5
Summers Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Ikke skriv som en analfabet. Endret 22. juli 2014 av Summers 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Hei noen som har noen ideer? trenger litt hjelp. Er ikke den mest attraktive personen som finnes men får no noen matcher sånn av og til, men er så og si ingen som svarer meg etter at eg har sendt en melding til di. Eg skriver Hei og hvordan går det, hva di gjør på og hva di liker og gjøre på? er dette helt feil eller hva er det som skjer?Eller er det betre og skrive kåt lyst til og knulle? Anonymous poster hash: a0bd4...2a4 Virker som du skriver en liten blanding av nynorsk/bokmål/dialekt. Første bud er å være konsekvent i skrivemåten.Anonymous poster hash: 74ba6...6ff 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Ikke spesielt attraktiv + skriver som en 12-åring er en dårlig kombo på tinder. Anonymous poster hash: 4fc46...b14 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Hvis det er sykt viktig for deg å få kontakt med noen, så vil jeg absolutt anbefalle at du skifter kanal fra tinder til en litt mer seriøs dateside. Det er aldri noen garanti for at henvendelsene dine vil bli besvart - men tinder er det mye tull med, for eksempel er det mange som lar tinderen gå på rundgang på vors osv. og "liker" alle uten at de har planer om noe seriøst kontakt. Registrer deg heller på sukker eller match. Pass på språk/skrivefeil, få hjelp av noen til å ta et fint bilde av deg og legg litt arbeid i hvordan du lager profilen din. Hvis du er gutt så er nok oddsene litt lavere for å få mye henvendelser. Som jente - med en ganske dårlig profil på sukker, lite utfylt og få bilder - drukner jeg i henvendelser fra gutter som i større eller mindre grad virker desperate. Og jeg er ikke så pen en gang. Jeg aner ikke hvorfor sjekkemarkedet på nett er så ekstremt i jentenes favør, men jeg tror nok at det har litt med at jenter automatisk blir mer kresen når ting foregår på nett, mens guttene er mer utålmodige og vil ha i gang en samtale "her og nå" uansett hvem det er med. Anonymous poster hash: cae35...20d 1
Gjest Idollet Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Grammatikk er viktig. Sjølv er eg eigentleg nynorskbrukar, men det er nokon som har et irrasjonelt hat mot folk som bruker det norske skriftspråk istaden for det danske. Dei vil tilbake til dansketida, og derfor skifta eg om til bokmål fordi eg ikkje ville ha nokon sosial stimuli mot meg på grunn av korleis eg skiver. Eg føler meg norsk og ikkje dansk likevel. Så er det i alle fall viktig med god rettskriving Endret 22. juli 2014 av Idollet 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Grammatikk er viktig. Sjølv er eg eigentleg nynorskbrukar, men det er nokon som har et irrasjonelt hat mot folk som bruker det norske skriftspråk istaden for det danske. Dei vil tilbake til dansketida, og derfor skifta eg om til bokmål fordi eg ikkje ville ha nokon sosial stimuli mot meg på grunn av korleis eg skiver. Eg føler meg norsk og ikkje dansk likevel. Så er det i alle fall viktig med god rettskriving Det er kansje ikke så rart at du får "sosial stimuli mot deg" sånn som du beskriver norskbrukere. Anonymous poster hash: 1b921...360
Gjest Idollet Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Det er kansje ikke så rart at du får "sosial stimuli mot deg" sånn som du beskriver norskbrukere. Anonymous poster hash: 1b921...360 Pffft, bokmål er et resultat av at borgerskapet, som eigentleg ville være under Danmark sidan dei ikkje var ekte nordmenn, ikkje ville nedverdrige seg sjølv til å bruke det norske språk. I staden forandra ein kar dansken litt, da slik at ligna på litt meir på oslo-soss dialekt. Slik at i alle fall dei blei glade. Ellers er det svikerdansk som det egentlig burde blitt kalla. Oslo var forøvrig befolka av fult av tyskerar, danskar ol. Ikkje rart at dei ikkje ville bruke norsk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Kanskje fordi du skriver "hva gjør di på?" Anonymous poster hash: c76ae...dba
MS.MR Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Eller er det betre og skrive kåt lyst til og knulle? Anonymous poster hash: a0bd4...2a4 Ja! Det løser helt sikkert problemet ditt med at ingen svarer deg! .... Grunnen til at ingen svarer er jo kanskje det, at når de blir bombandert med 2-300 andre "hei" meldinger i døgnet, blir det kanskje litt kjedelig etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #14 Skrevet 1. mai 2022 On 7/22/2014 at 10:46 PM, Guest Idollet said: Grammatikk er viktig. Sjølv er eg eigentleg nynorskbrukar, men det er nokon som har et irrasjonelt hat mot folk som bruker det norske skriftspråk istaden for det danske. Dei vil tilbake til dansketida, og derfor skifta eg om til bokmål fordi eg ikkje ville ha nokon sosial stimuli mot meg på grunn av korleis eg skiver. Eg føler meg norsk og ikkje dansk likevel. Så er det i alle fall viktig med god rettskriving Er du fortsatt på forumet? Anonymkode: 36176...ae4
Anneofgreengables Skrevet 1. mai 2022 #15 Skrevet 1. mai 2022 Dersom den første meldingen ikke er på korrekt norsk og i tillegg er drepende kjedelig, gidder jeg ikke å svare. Skriv ordentlig og noe litt mer spennende. Gi gjerne et kompliment og ta tak i noe som fremgår av profilen du kan spørre nærmere om. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 Jeg blir deprimert av tilbakestående menn. Anonymkode: c4212...118 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Skrevet 2. mai 2022 Ser det er en gammel tråd, men for å diskutere videre rundt tema, så er menn som innleder med spørsmålet ‘hva skjer’, du gjør på’ står til’?- det mest irriterende som finnes. Rett og slett bare masete. Og ja, det er samme type masete menn som ofte spør rett ut ganske snart etterpå: Du er sexy- lyst å knulle?» Så de kunne like gjerne bare spurt om det med en gang. Slik at jeg kunne luket dem ut og slettet dem. Anonymkode: 4e402...41c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #18 Skrevet 2. mai 2022 Ts må sende dickpicks. Damer er lei av ord. De vil ha handling og noe konkret å forholde seg til. En erigert kraftfull penis gjør inntrykk og får damene til å tenke seg om. Anonymkode: b306b...509
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #19 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 22.7.2014 den 19.38): Hei noen som har noen ideer? trenger litt hjelp. Er ikke den mest attraktive personen som finnes men får no noen matcher sånn av og til, men er så og si ingen som svarer meg etter at eg har sendt en melding til di. Eg skriver Hei og hvordan går det, hva di gjør på og hva di liker og gjøre på? er dette helt feil eller hva er det som skjer? Eller er det betre og skrive kåt lyst til og knulle? Anonymous poster hash: a0bd4...2a4 Hva slags dialektspråk er "di" Tror jeg hadde nølt selv om noen skriver deg slik. "De" er jo veldig høytidelig. Uansett, jeg svarer ikke nå fordi jeg har korona. Anonymkode: 03278...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå