Gjest Lilleulv Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 De som har sett mine innlegg her inne, har sikkert fått med seg at jeg sliter med sykdom... Jeg har nå vært syk i ett siden september i fjor, er konstant sliten og dårlig... Legene klarer ikke å finne ut av det. Det som er vanskelig for meg er vennene mine. De som jeg alltid har tenkt på som mine beste venner, har reagert veldig rart for å si det sånn... Jeg forventer ikke at alle skal bry seg om meg HELE tia, og jeg forstår at det kan være vanskelig å forstå hva jeg går igjennom. Jeg merker at de prøver å forstå oxo, og det setter jeg pris på. Men hvis jeg ikke "Klager" til vennene mine så går de ut i fra at det går greit virker det som. Hvis jeg ikke har nevnt noe på en stund og tar meg sammen og blir med ut en kveld f.eks. så går de ut i fra at nå er jeg bra. Uansett... Det jeg lurer på er om det er noen som har lyst til å skrive litt med meg her... Jeg har det ganske kjipt til tider, men tar på meg en maske når jeg er sammen med venner og smiler og er sosial. Men inni meg så har jeg det ikke så bra... Hvis det er noen som er i samme situasjon, eller som bare vil skrive litt med meg så hadde jeg satt utrolig pris på det. send meg en PM...
Gjest Poirot Skrevet 26. juni 2004 #2 Skrevet 26. juni 2004 Heng mere her, hvis du orker. Jeg har hatt mange måneder uten jobb nå, og KG og andre forum gir mye god erstatning for sosialt samvær. God bedring.
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juni 2004 #6 Skrevet 29. juni 2004 Takk til alle som har skrevet til meg Utrolig mange koselige mennesker som bryr seg her!!!
Gjest Lilleulv Skrevet 30. juni 2004 #9 Skrevet 30. juni 2004 Sauen har sendt ulven en PM! At du tør... Vet du ikke at ulv spiser sau? Hehe, takk takk. Skal svare deg seinere!
Væren Skrevet 30. juni 2004 #10 Skrevet 30. juni 2004 At du tør... Vet du ikke at ulv spiser sau? Herregud. Det hadde jeg helt glemt!!! :o
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #11 Skrevet 30. juni 2004 Skal også sende en PM, men jeg venter litt jeg så du ikke får alle på engang. Synes du er utrolig flink som spør jeg :-) Her inne er det mange kjekke mennesker :-)
Magne Skrevet 30. juni 2004 #12 Skrevet 30. juni 2004 føler med deg. Jeg har vært litt i samme båt men da var jeg ikke fysisk syk bare psykisk utslitt og derfor fysisk sliten, osv (ond sirkel).. men en hjelper på så mangt
Gjest Lilleulv Skrevet 9. juli 2004 #13 Skrevet 9. juli 2004 buhuu... Jeg har jobba en full uke nå og føler meg rett og slett utslitt. Ingen av de på jobben vet hva jeg sliter med (fikk ny jobb i juni). Later som alt er greit... Men jeg er så sliten. Kroppen verker... 1 uke til ferie (en ukes ferie er alt jeg har i år). Får ikke tak i hverken leger eller psykolog. De har vel ferie alle sammen... i need someone... :-?
NIKI Skrevet 10. juli 2004 #14 Skrevet 10. juli 2004 Hei! Har ikke sett dette innlegget før jeg. Leste din historie nettopp. Føler virkelig med deg. Vil bare gi deg en sånn en jeg; :trøste: Håper du har fått slappet av litt i helgen og føler deg litt bedre nå. Klem fra Niki.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. juli 2004 #15 Skrevet 10. juli 2004 Hei! Har ikke sett dette innlegget før jeg. Leste din historie nettopp. Føler virkelig med deg. Vil bare gi deg en sånn en jeg; :trøste: Håper du har fått slappet av litt i helgen og føler deg litt bedre nå. Klem fra Niki. takk, takk! Noen ganger føler jeg bare for å klage litt... Og det er litt deilig å få det ut, og så få medlidenhet oxo
NIKI Skrevet 10. juli 2004 #16 Skrevet 10. juli 2004 Alle har behov for å klage litt iblant da. Skikkelig deilig med en liten utblåsning... Men føler du deg noe bedre nå?
Gjest Lilleulv Skrevet 11. juli 2004 #17 Skrevet 11. juli 2004 Alle har behov for å klage litt iblant da. Skikkelig deilig med en liten utblåsning... Men føler du deg noe bedre nå? Det er så utrolig opp og ned med meg... Plutselig går det ganske greit en ukes tid, men så blir jeg værre igjen. Det går ikke så greit nå... Jeg vurderer om jeg skal gå på jobb i morgen, eller ikke :-? Jeg takler de tilbakefallene utrolig dårlig merker jeg. Det er så deilig å ha litt energi innimellom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå