Nullet Skrevet 25. juni 2002 #21 Del Skrevet 25. juni 2002 NaziGuiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 25. juni 2002 #22 Del Skrevet 25. juni 2002 Guiden for gærne kvinnfolk og bortkomne mannfolk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thilde Skrevet 28. juni 2002 #23 Del Skrevet 28. juni 2002 Ærlig talt! Var dette (det opprinnelige innlegget) så mye å hisse seg opp over??? Jeg synes det var et godt forslag - det er bedre å tie ihjel innlegg man føler er fullstendig useriøse, enn å fylle side opp og side ned med innlegg som : ÅÅÅÅÅ nå slutter jeg her på kvinneguiden - for det er altså så mange useriøse her!!! Det er veldig mange tråder som har slike svar - og det som opprinnelig var tema forsvinner. Jeg synes mange av oss her inne (tar med meg selv) går over streken innimellom - et godt eksempel er at et greit innlegg som dette opprinnelige er tolket som nazi holdninger. Det må da finnes litt romslighet i folk! thilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå