Gå til innhold

"Tie ihjel" brukere....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes KG er et flott forum, men i den siste tiden har det dukket opp noen useriøse brukere. :(

Jeg har en liten oppfordring til oss alle: La være å svare på useriøse innlegg - la de bli stående uimotsagt. Noen innlegg av noen få brukere er på et så lavt nivå at de fortjener ikke svar. :x Synes ikke vi andre skal synke ned på et så lavt nivå.

Jeg mener at ved å svare på disse "helt-utpå-jordet"-innleggene så bidrar vi alle til å gjøre KG til et dårligere forum. :(

Trives forøvrig her inne jeg - men må si jeg blir litt lei meg jeg når noen få skal ødelegge for så mange.

Så følg oppfordringen min - ikke svar på disse håpløse innleggene. :roll:

Dette var min personlige mening - så får andre ha sin mening

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer på de innlegga jeg vil svare på. Trenger faktisk ingen til å fortelle meg hva jeg skal svare på. Hvem skal bestemme hva som er useriøst? :evil:

Beklager tonen, men jeg er så lei av alle innleggene om hvor useriøse og provoserende alle ANDRE er. :wink: Så denne gangen klarte jeg ikke å la vær å svare. :oops:

Skrevet
Jeg synes KG er et flott forum, men i den siste tiden har det dukket opp noen useriøse brukere.   :(

Hvem er det som har blitt så ille?

Jeg har en liten oppfordring til oss alle:  La være å svare på useriøse innlegg - la de bli stående uimotsagt.  Noen innlegg av noen få brukere er på et så lavt nivå at de fortjener ikke svar.  :x   Synes ikke vi andre skal synke ned på et så lavt nivå.

Lavt nivå? Hvem da?

Jeg mener at ved å svare på disse "helt-utpå-jordet"-innleggene så bidrar vi alle til å gjøre KG til et dårligere forum.   :(

Hva er "helt-utpå-jordet"?

Trives forøvrig her inne jeg - men må si jeg blir litt lei meg jeg når noen få skal ødelegge for så mange.

Hvem er det som ødelegget?

Så følg oppfordringen min - ikke svar på disse håpløse innleggene.  :roll:  

Dette var min personlige mening - så får andre ha sin mening

Innlegget ditt kan ikke være seriøst ment. Hvorfor skal du "tie ihjel" brukere?. Er det fordi enkelte innlegg ikke interesserer DEG? Er det fordi andre mener noe annet enn deg? Er det fordi andre ikke skriver slik som DU vil at de skal skrive (tenker da på ordlegging eller skrivefeil)?

Jeg blir irritert når folk prøver å fortelle andre hva de skal gjøre hele tiden! Vi lever da tross allt i et demokrati, eller?

Nullet

Skrevet

De innleggene du synes er helt på jordet, synes kanskje andre er interresante. Alle er forskjellig. :wink:

Skrevet

Eg har tenkt å følge oppfordringa di, usikker, og eg let herved vere å svare på dette innlegget. (Tenk om det viser seg at alle andre her inne finn DINE innlegg useriøse og uinteressante, og du ikkje får svar på innlegga dine. Hadde ikkje det vore ganske sårande og frustrerande?)

Skrevet

Forstår deg godt jeg *usikker*.

KG er ett flott forum,men det er ganske forsurende når noen skal kverulere og ødelegge andres gode,velformulerte innlegg.

Selv er jeg ikke ofte innom her lengre,tidligere var det daglig,nå kan det gå uker mellom hver gang.

Oppfattet innlegget ditt som en anmodning-ikke som ett*must*!Så pepperen kunne de andre spart seg for.

Problemet med useriøse innlegg(kverulanter) er nok ikke enestående for KG,ser det på andre forum også,og konsekvent hopper jeg over sånt-men,det er surt for den som starter tråden at den blir ødelagt!

Skrevet

Takk Freetime - du forstod hva jeg mente.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som føler det slik.... :D

Skrevet

Er enig med usikker jeg.

Skrevet

Jeg er også enig med usikker. Jeg har før oppfordret brukere til ikke å svare hvis innlegget provoserer dem så mye.

Enkelte er jo her bare for å provosere - og det synes jeg er useriøst.

De som reagerte på innlegget til usikker, har nok misforstått hva usikker egentlig mener med dette. Ok, erfaringe kommer godt med :lol:

(care) (det er tungvindt å ikke kunne logge seg på samtidig som man svarer på innlegg :cry: )

Skrevet

Jeg tror vel "usikker" mener innlegg det lyser lang vei er av den åpenbart provoserende og useriøse sorten, ikke bare slik enkelte sier "innlegg du oppfatter som useriøse og provoserende"

Det er en kjent sak at enkelte skriver innlegg nettopp kun for å provosere, og de klarer det også til gangs.

Om jeg har forstått usikker riktig er det dette hun/han mener, og jeg er veldig enig i det hun/han skriver.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må også si meg enig med deg usikker! Selv svarer jeg stort sett ikke på innlegg jeg oppfatter som useriøse. Og jeg tror det ville blitt bedre på kvinneguiden hvis flere overså slike innlegg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er også enig med usikker. Jeg har før oppfordret brukere til ikke å svare hvis innlegget provoserer dem så mye.  

Enkelte er jo her bare for å provosere - og det synes jeg er useriøst.

De som reagerte på innlegget til usikker, har nok misforstått hva usikker egentlig mener med dette. Ok, erfaringe kommer godt med  :lol:  

(care) (det er tungvindt å ikke kunne logge seg på samtidig som man svarer på innlegg  :cry: )

Jammen!!!......HVA I HULESTE er det som er useriøst, da !???!!!!?? :evil:

Jeg har vært her på KvinneGuiden lengre enn de fleste av dere (ca 2 år), og useriøse innlegg er det sjelden jeg ser/har sett.

Er det innleggene til Waco? Tåler dere ikke såpass engang? Lever dere i en bomullsverden, der dere er forskånet for sannheter?

Jeg blir helt skremt av kvinner iblandt!

Dere forstår bare ikke hva demokrati er for noe!!

Hvordan skulle verden bli hvis bare kvinner, satt ved makten? Det ville bli et totalt forfall!!

NEIIII..........NEEIIIIIII..... NEIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nullet (really pissed) :evil:

Skrevet

Hehe... Jeg klarte jo ikke å dy meg i en periode her på forumet, bare MÅTTE gi disse useriøse (that's right) innleggene svar... Ikke spesielt konstruktivt, jeg vet det. Særlig siden forfatterne for de fleste av disse allerede har gjort seg opp en så fastlåst mening av hva som er "sannheter" at virkelig diskusjon blir umulig. Spesielt festlig blir det jo i de tilfellene hovedargumentet er at "alle" vi andre motsetter oss diskusjon.

Nå har det gått lang tid uten at jeg har vært nyskjerrig nok til å engang lese tråder med "performance-titler". (Les: les dette og bli provosert/ indignert/ støtt). men i disse sommerukene er det jo så lite som skjer her inne at hvem vet...

I de tilfellene der innleggene signeres av Waco, har han jo selv understreket at det hele er en spøk= det motsatte av det seriøse. Så jeg ser ikke helt hva Nullet hisser seg opp over. jeg ser heller ikke at "demokrati"-argumentet er spesielt gjennomtenkt her, ettersom de provoserende uttalelsene utgangspunktet frarøver hele grupper deres rett til en mening om saken.

Jaja...

*Leia, som ikke er så provosert lenger, mer indignert...*

Gjest Anonymous
Skrevet

Nullet du skrev

Er det innleggene til Waco? Tåler dere ikke såpass engang? Lever dere i en bomullsverden, der dere er forskånet for sannheter?

Mener du at alt det Waco skriver i innleggene sine stemmer? Er det ikke opp til hver enkelt om de vil svare på innelggene hans eller i det hele tatt bry seg om hva som står i dem?

For min del må Waco gjerne være her, men jeg bestemmer vel selv om jeg vil svare på innleggene hans!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med "usikker" jeg......... :)

La være å svare på de håpløse innleggene.

Selvfølgelig skal alle få ha sin mening - ingen blir kastet i fengsel for å ha en mening.

Det er vel ikke det usikker mener vil jeg tro................at folk ikke skal få mene hva de vil.

Det er vel også en grunn til at enkelte medlemmers innlegg blir slettet av moderator........... noen er jo "gjengangere" på slette-listen.

Så stå på - gutter og jenter :lol:

Skrevet
ner du at alt det Waco skriver i innleggene sine stemmer?

Jeg mener at Waco har mye rett i det han påstår!

Er det ikke opp til hver enkelt om de vil svare på innelggene hans eller i det hele tatt bry seg om hva som står i dem?

Selvfølgelig er det opp til hver enkelt. Men den personen som startet denne tråden har tydeligvis ikke lyst til att folk skal tenke selv, ved å oppfordre folk til å ha "nazi-holdninger" til enkelte individer.

For min del må Waco gjerne være her, men jeg bestemmer vel selv om jeg vil svare på innleggene hans!

Helt greit det!!

Skrevet
Mener du at alt det Waco skriver i innleggene sine stemmer?

Jeg mener at Waco har mye rett i det han påstår!

Er det ikke opp til hver enkelt om de vil svare på innelggene hans eller i det hele tatt bry seg om hva som står i dem?

Selvfølgelig er det opp til hver enkelt. Men den personen som startet denne tråden har tydeligvis ikke lyst til att folk skal tenke selv, ved å oppfordre folk til å ha "nazi-holdninger" til enkelte individer.

Helt greit det!!

Skrevet

Nullet;

At du er enig med Waco i endel ting betyr ikke at dette nødvendigvis er "sannheter" som du så fint kaller det.

Og så lenge en bruker inkluderer halve befolkningen i sine påstander så kan de aldri være sanne. (unntak: "alle kvinner er kvinner", men til og med her trengs det vel visse modifikasjoner... ) Det er bare ren logikk.

:ler:

*Assosierer til FRP propaganda som appellerer til "folket", men ikke til meg...*

Skrevet
Nullet;

At du er enig med Waco i endel ting betyr ikke at dette nødvendigvis er "sannheter" som du så fint kaller det.  

Og så lenge en bruker inkluderer halve befolkningen i sine påstander så kan de aldri være sanne. (unntak: "alle kvinner er kvinner", men til og med her trengs det vel visse modifikasjoner... ) Det er bare ren logikk.  

:ler:  

*Assosierer til FRP propaganda som appellerer til "folket", men ikke til meg...*

Goddag-mann-økseskaft??? :tunge1:

Nullet

Gjest Janna
Skrevet

Nullet skrev:

Jeg tror ikke hun ville ha noen diskusjon rundt hennes intensjoner, som nok ikke var nazi-holdninger til enkelte..................

Er dette en kvinneguide eller er det ikke??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...