AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Nå har jeg pratet med en stund og datet en fyr noen ganger. I går var vi også på date, og det lå i korta at vi kom til å ha sex. Det hadde vi også. Sexen var helt fantastisk, noe han også syntes. Han sov over, men når han dro så ble jeg så himla usikker. Jeg kjenner at jeg ikke stoler på menn. Jeg har datet litt tidligere i år også, og to menn har lovet gull og grønne skoger (at de vil ha et forhold med meg), men så vist seg å bare være interessert i sexen.. Så nå blir jeg sittende her og overanalysere da. "Liker han meg?", "kommer jeg til å se han igjen?", "er han bare ute etter sex?". Kjenner at jeg begynner å bli skikkelig forelska. Han virker så bra. Og sexen.. Oh my god. Sukk. Andre som tenker sånn? Anonymous poster hash: 368c5...f2a 1
Meline37 Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Nå har jeg pratet med en stund og datet en fyr noen ganger. I går var vi også på date, og det lå i korta at vi kom til å ha sex. Det hadde vi også. Sexen var helt fantastisk, noe han også syntes. Han sov over, men når han dro så ble jeg så himla usikker. Jeg kjenner at jeg ikke stoler på menn. Jeg har datet litt tidligere i år også, og to menn har lovet gull og grønne skoger (at de vil ha et forhold med meg), men så vist seg å bare være interessert i sexen.. Så nå blir jeg sittende her og overanalysere da. "Liker han meg?", "kommer jeg til å se han igjen?", "er han bare ute etter sex?". Kjenner at jeg begynner å bli skikkelig forelska. Han virker så bra. Og sexen.. Oh my god. Sukk. Andre som tenker sånn?Anonymous poster hash: 368c5...f2a Du bør ikke gå til sengs tidlig ihvertfall, men nå vet jeg ikke hvor lenge dere har kjent hveandre. Jeg vet hvor usikker man kan bli når det kommer til dette. Har opplevd å ha sex og så går fyren rett etter at vi har hatt sex.... Også virker det som om han får panikk og skynder seg. Sånne følelser er pytonfølelser og slik vil ikke jeg ha igjen. Hadde en fyr som jeg ble kjærester med i 8 måneder. Han gjorde det samme som : hadde sex og løp... altså helt i starten, men så forklarte han meg at han løp ikke pga uinteresse. Han var kjempeforelsket i meg, men han løp fordi at han skulle på jobb tidlig og at det var vanskelig å få sove hvis han ikke dro hjem til seg, ihvertfall i starten. Jeg tok det ikke ille opp siden han tok seg tid å forklare, og at han i helger lå over hos meg eller jeg hos han. Men jeg husker så nervøs jeg var i starten der, og det vil jeg bli med en ny en og..... for jeg har opplevd folk ha sex med meg og løpe ut døren. Som regel kommer de tilbake men da tror jeg at de er kun ute etter sex og jeg har tatt skrekken hehe Endret 22. juli 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 God sex alene får ikke noen til å bli. Det er andre kvinner som er villige, og det er andre kvinner han kan ha fantastisk sex med. De fleste av oss har hatt råbra sex med mer enn en person. Når du har brent deg tidligere er svaret rett og slett å vente lenger med sex. Du skal VITE hvor ting står hen for at sex finner sted, det er slik denne usikkerheten unngås. Det er ikke antall dater som teller, det er graden av investering. Om man har sittet og pludret på cafe to eller tre ganger er jo ikke noe signal om hvor godt han liker deg. Hvis han vil treffe deg igjen tar han kontakt. Dersom dere treffes igjen, ha skikkelige dates og foreslå at dere skal ta en kaffe/spise middag - scenario der dere kan prate uten at sex ligger i kortene. Dersom han da er uinteressert, vil han ikke ha mer enn sex. Anonymous poster hash: d824f...88d
Meline37 Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 God sex alene får ikke noen til å bli. Det er andre kvinner som er villige, og det er andre kvinner han kan ha fantastisk sex med. De fleste av oss har hatt råbra sex med mer enn en person. Når du har brent deg tidligere er svaret rett og slett å vente lenger med sex. Du skal VITE hvor ting står hen for at sex finner sted, det er slik denne usikkerheten unngås. Det er ikke antall dater som teller, det er graden av investering. Om man har sittet og pludret på cafe to eller tre ganger er jo ikke noe signal om hvor godt han liker deg. Hvis han vil treffe deg igjen tar han kontakt. Dersom dere treffes igjen, ha skikkelige dates og foreslå at dere skal ta en kaffe/spise middag - scenario der dere kan prate uten at sex ligger i kortene. Dersom han da er uinteressert, vil han ikke ha mer enn sex. Anonymous poster hash: d824f...88d Støtter denne: Hvis man ikke er ute etter sex, så er svaret å vente med sex. Hvis en mann er interessert nok så vil han bli kjent først som venner. Og så treffes, og bli godt kjent. For det er ikke sex man søker, det er en sjelevenn for livet. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Støtter denne: Hvis man ikke er ute etter sex, så er svaret å vente med sex. Hvis en mann er interessert nok så vil han bli kjent først som venner. Og så treffes, og bli godt kjent. For det er ikke sex man søker, det er en sjelevenn for livet. Jeg har begått denne feilen tidligere som yngre og det er gode grunner til at mange forstatt begår denne feilen. En ting er selvsagt at man er keen på ham og vil ha sex. Men den andre er at man ikke vet hvordan man skal lese interesse eller tolk hvor langt det er kommet. Kvinner blir kjent med hverandre gjennom samtale. Det er en ny kollega på jobben og dere har lunch. Prater i flere timer, deler noen intime ting om hverandre. Deretter er et visst vennskap etablert og en viss tillit - du vet litt mer om henne enn alle de andre der og hun litt mer om deg. Veeldig mange tenker at det er likedan med menn. Dere skravler i noen timer og nå er interessen klar, for han hadde vel ikke ellers giddet og snakke såpass lenge? Han hadde vel ikke fortalt om broren og familien og ferien sin? Ord koster ingenting, handling koster mer. Og man kan simpelthen ikke lese handlinger etter to eller tre dater. Man må kjenne hverandre over lengre tid for å klare å se tendensene - hvor ofte han tar kontakt, hva slags form for kontakt han tar, om han prioriterer deg helger så vel som hverdager, planlegger skikkelige dates som ikke gir mulighet for sex eller som ikke er i siste liten. Og selvsagt; han hverken treffer eller vil treffe andre jenter. Om det er en mann man anser som veldig attraktiv er sjansen god for at han også er litt utenfor ens liga og har valgmuligheter. Da er det desto viktigere at grunnlaget etableres. Majoriteten av kvinnene som stresser over dette dater en fyr som har andre valgmuligheter. Da er sex også ganske billig for ham. Anonymous poster hash: d824f...88d 1
Meline37 Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Jeg har begått denne feilen tidligere som yngre og det er gode grunner til at mange forstatt begår denne feilen. En ting er selvsagt at man er keen på ham og vil ha sex. Men den andre er at man ikke vet hvordan man skal lese interesse eller tolk hvor langt det er kommet. Kvinner blir kjent med hverandre gjennom samtale. Det er en ny kollega på jobben og dere har lunch. Prater i flere timer, deler noen intime ting om hverandre. Deretter er et visst vennskap etablert og en viss tillit - du vet litt mer om henne enn alle de andre der og hun litt mer om deg. Veeldig mange tenker at det er likedan med menn. Dere skravler i noen timer og nå er interessen klar, for han hadde vel ikke ellers giddet og snakke såpass lenge? Han hadde vel ikke fortalt om broren og familien og ferien sin? Ord koster ingenting, handling koster mer. Og man kan simpelthen ikke lese handlinger etter to eller tre dater. Man må kjenne hverandre over lengre tid for å klare å se tendensene - hvor ofte han tar kontakt, hva slags form for kontakt han tar, om han prioriterer deg helger så vel som hverdager, planlegger skikkelige dates som ikke gir mulighet for sex eller som ikke er i siste liten. Og selvsagt; han hverken treffer eller vil treffe andre jenter. Om det er en mann man anser som veldig attraktiv er sjansen god for at han også er litt utenfor ens liga og har valgmuligheter. Da er det desto viktigere at grunnlaget etableres. Majoriteten av kvinnene som stresser over dette dater en fyr som har andre valgmuligheter. Da er sex også ganske billig for ham. Anonymous poster hash: d824f...88d Det farlige med å date en ganske attraktiv mann er at sjansen er større for å bli såret! For utvalget hans er stort. Jeg har datet litt av hvert. Men det vanskeligste og dummeste jeg gjorde egentlig var da jeg datet de mest attrative mennene. Jeg husker at jeg møtte en som andre advarte meg mot. Folk fortalte meg at den fyren var alle damers drømmemann, og at han alltid hadde fått alle damer han pekte på. Og jeg møtte han. Vi møttes igjen, og han påsto at han synes at jeg var en vakker nydelig dame, og at han var veldig interessert i meg. Men etter sex, og tredjetreff.... litt tidlig å ha sex, men jeg smeltet..... og sa ja.... , og da ringte han meg og sa at det var egentlig dumt at han tok intiativ til sex for rett før vi hadde sex så ringte en eksdame og vile ha han tilbake, og da sa han ja, men han var dum og latet som ingenting for meg og så hadde han sex med meg. Da svarte jeg til han: Ikke klandre deg selv: det er jeg som var dum som i det hele tatt var med på det hele såpass tidlig. Jeg klarte liksom ikke å bli sur på han, for jeg var jo advart på forhånd. Er av og til enklere med en ikke så altfor attraktiv mann, men.... jeg sliter med den og, for jeg vil jo føle meg tiltrukket....
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Det farlige med å date en ganske attraktiv mann er at sjansen er større for å bli såret! For utvalget hans er stort. Jeg har datet litt av hvert. Men det vanskeligste og dummeste jeg gjorde egentlig var da jeg datet de mest attrative mennene. Jeg husker at jeg møtte en som andre advarte meg mot. Folk fortalte meg at den fyren var alle damers drømmemann, og at han alltid hadde fått alle damer han pekte på. Og jeg møtte han. Vi møttes igjen, og han påsto at han synes at jeg var en vakker nydelig dame, og at han var veldig interessert i meg. Men etter sex, og tredjetreff.... litt tidlig å ha sex, men jeg smeltet..... og sa ja.... , og da ringte han meg og sa at det var egentlig dumt at han tok intiativ til sex for rett før vi hadde sex så ringte en eksdame og vile ha han tilbake, og da sa han ja, men han var dum og latet som ingenting for meg og så hadde han sex med meg. Da svarte jeg til han: Ikke klandre deg selv: det er jeg som var dum som i det hele tatt var med på det hele såpass tidlig. Jeg klarte liksom ikke å bli sur på han, for jeg var jo advart på forhånd. Er av og til enklere med en ikke så altfor attraktiv mann, men.... jeg sliter med den og, for jeg vil jo føle meg tiltrukket.... Alle vil jo ha en attraktiv mann Men selv attraktive menn slår seg til ro. Det viktigste er å se på hvor attraktive de er i forhold til en selv, og da tenke litt kynisk og litt fra menn vs. kvinners perspektiv. (Et eksempel er at kvinner prioriterer status og karriere mer enn menn, og det er derfor ikke slik at man alltid er på "samme nivå" bare fordi man har like god jobb som ham eller like mye penger. Eller at man er på samme nivå fordi man er samme alder). Hvis en veldig attraktiv fyr ber en ut synes jeg ikke man skal si nei i ren frykt, men rett og slett tenke over at sex er lett tilgjengelig for ham og at det er ikke slik at bare fordi man er pen og snill og god i senga så er det nok til at han blir hengende rundt. Jeg er selv ganske ung og heldig med utseende og har ganske gode valgmuligheter på markedet, men når en fyr ber meg ut og han både er kjekk, har endel penger på bok og i tillegg virker veldig selvsikker rundt kvinner, trår jeg ekstra forsiktig. Rett og slett fordi det er sannsynlig at det er flere kvinner tilgjengelige for dates som han kanskje treffer om hverandre og jeg tar aldri monogami "for gitt". Det går selvsagt begge veier. Jeg har også avtalt flere dater på en uke og jeg synes heller ikke at en fyr skal legge seg flat for og spandere rikelig på en kvinne som sjonglerer ham og andre. Bare fordi menn ikke blir utnyttet for sex på samme måte som kvinner betyr det ikke at de ikke kan utnyttes på annet vis. Anonymous poster hash: d824f...88d
Skatt Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Vanskelig det der altså. Dere har mange gode poenger over her, men hver mann er unik, og det er håpløst å generalisere. Jeg har begynt å gi litt mer f..., har jeg lyst til å ha sex, så har jeg det. Stikker han så har jeg iaf. fått litt action. Å gå og spille kostbar i evigheter når man egentlig har skikkelig lyst på fyren trenger heller ikke lede noe sted. Kan fortsatt hende han har andre damer samtidig, mens han ser på deg som en utfordring og stikker etter sex uansett. Har man sex tidlig så slipper man iaf. å bruke så mye tid på de som stikker, og, som sagt, man får med seg litt av moroa. For det er faktisk lov for oss jenter å nyte sex også. Vi har nok en tendens til å binde oss litt mer til en vi har hatt sex med enn det menn har, og det kan være kjipt. Derfor er det også bedre å ha sex tidlig og la han stikke, enn å vente og bli enda mer følelsesmessig involvert før han stikker. En mann som stikker etter sex er uansett ikke verdt mer enn statusen boytoy. Til deg TS - ta det litt rolig, ikke overanalyser, det går bare utover deg selv. Finn heller på noe annet å gjøre, dra på trening, treff venninner el. slik at du får noe annet å tenke på. Så krysser vi fingrene for at du hører fra han, for det skjer jo det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå