AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Noen kloke hoder som kan svare objektivt her? Flørtet med en fyr via meldinger og Skype fra en datingside i 1-2 mnd nå, tenkte å møtes neste mnd da han bor et stykke unna. I går skrev vi litt dirty mld og plutselig spør han om å få se bilde av meg naken. Så sa jeg at det er forbeholdt den jeg er sammen med, sånn hint til at det må vente til vi har møttes og evnt blitt sammen. Jeg skrev dette på en hyggelig måte, ble ikke sint eller noe. Så svarer han ikke lenger, før dagen etter hvor han ber om unnskyldning for å ha spurt og at han angrer skikkelig på at han oppførte seg sånn og er kjempeflau. Greit nok, det går fint sier jeg og vi snakker litt om forventninger og sånn. Han var ikke full eller noe, da han er avholds. Men etter det har han nesten ikke svart, og så får jeg ei mld hvor det står at han ikke vil snakke så mye fordi jeg fortsetter å gjøre han flau ved å nevne at han spurte om nakenbildet selv om han sa unnskyld (jeg sa bare noe sånt som "det går fint, du er visst interessert :)"). Jeg blir litt sjokkert, er dette min feil? Etter måneder med meldinger hver time så er det stopp fordi JEG gjør han flau? Begynner å føle at han kun er ute etter sex og ble sur da jeg ikke ville sende bildet... Han har jo ytret at han føler seg forelsket selv om vi ikke har møttes enda. Eller overreagerer jeg kanskje? Anonymous poster hash: e6461...42c
Apehjerne Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Om en fyr sier han er forelsket uten at dere har møttes så burde alarmklokkene begynne å ringe... 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Om en fyr sier han er forelsket uten at dere har møttes så burde alarmklokkene begynne å ringe... Ja, det er jeg enig i Mer betatt kanskje. Men i forhold til nakenbildet han spurte om og så angret seg og klandrer meg? ts Anonymous poster hash: e6461...42c
Ferny Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Ja, det er jeg enig i Mer betatt kanskje. Men i forhold til nakenbildet han spurte om og så angret seg og klandrer meg? ts Anonymous poster hash: e6461...42c Han ville tydeligvis utvilke det videre til en "sex-greie". En seriøs fyr spør ikke en dame han aldri_har_møtt (!!!) om nakenbilder. Bra start på et potensielt forhold liksom... Han fikk ikke det han ville ha, og gikk videre. Det tipper jeg på. 2
Prestekragen Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Han ville tydeligvis utvilke det videre til en "sex-greie". En seriøs fyr spør ikke en dame han aldri_har_møtt (!!!) om nakenbilder. Bra start på et potensielt forhold liksom... Han fikk ikke det han ville ha, og gikk videre. Det tipper jeg på. Henger meg på denne. Tror jeg og
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Han ville tydeligvis utvilke det videre til en "sex-greie". En seriøs fyr spør ikke en dame han aldri_har_møtt (!!!) om nakenbilder. Bra start på et potensielt forhold liksom... Han fikk ikke det han ville ha, og gikk videre. Det tipper jeg på. Ja, det er det jeg tenker. Men nå har han begynt å late som ikke noe igjen, og er helt lik og hyggelig som før. Sa han ville glemme hele greia. Føler kanskje dette burde være et faretegn? :frown: ts Anonymous poster hash: e6461...42c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Dette ville jeg droppet omgående. Anonymous poster hash: f4579...e0c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Ja, det er det jeg tenker. Men nå har han begynt å late som ikke noe igjen, og er helt lik og hyggelig som før. Sa han ville glemme hele greia. Føler kanskje dette burde være et faretegn? :frown: ts Anonymous poster hash: e6461...42c Eller det kan være så enkelt som at det er akkurat som han sier. Han ble flau. Og trengte noen dager på å riste av seg flauheten?Anonymous poster hash: e725e...cf0
Ferny Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Ja, det er det jeg tenker. Men nå har han begynt å late som ikke noe igjen, og er helt lik og hyggelig som før. Sa han ville glemme hele greia. Føler kanskje dette burde være et faretegn? :frown: ts Anonymous poster hash: e6461...42c Skal ikke si jeg er bombesikker i min teori altså, man kan jo lett bli revet med om man blir betatt av noen. Men hadde nok vært litt mer betenkt. Men du trenger ikke avskrive han helt, bare være litt mer obs på signalene han gir deg videre (og om de indikerer at du fortsatt vil møte han). Jeg tror uansett man best blir kjent med noen gjennom å møtes... så ville nok prøvd å holde igjen på følelsene frem til dere har datet litt i virkeligheten. Kan hende han er en flott mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå