AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Om jeg skal ha norsk störrelse M(medium) hvilken skal jeg da ta her?? Anonymous poster hash: f98cd...a01
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Må nok forklare hvilket merke eller nettbutikk det dreier seg om før vi kan hjelpe. De fleste merker/nettbutikker har omtrentlige mål angitt for størrelser, så om du har målebånd tilgjengelig anbefaler jeg at du måler deg selv, og sammenligner med målene oppgitt. Anonymous poster hash: bc218...7ef
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Må nok forklare hvilket merke eller nettbutikk det dreier seg om før vi kan hjelpe. De fleste merker/nettbutikker har omtrentlige mål angitt for størrelser, så om du har målebånd tilgjengelig anbefaler jeg at du måler deg selv, og sammenligner med målene oppgitt. Anonymous poster hash: bc218...7ef Altså den skal ikke väre tettsittende. Det er en hettegenser som jeg kjöper på ebay, bruker vanligvis strl xsmall-small men vil ha litt stor störrelse i genseren, men vil ikke akkurat ha XL det var derfor jeg lurte på om noen kunne forklare. Anonymous poster hash: f98cd...a01
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Eneste jeg vet er at Sverige er et bakvendtland når det gjelder størrelse. Der er Large small og Small er large. Av noen merkelig årsak er dette helt logisk for svenskene! Anonymous poster hash: 2d487...1d6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Eneste jeg vet er at Sverige er et bakvendtland når det gjelder størrelse. Der er Large small og Small er large. Av noen merkelig årsak er dette helt logisk for svenskene! Anonymous poster hash: 2d487...1d6 Jeg er ikke svenske altså, om det var det du siktet til. Er bare helt fackt opp tastatur her jeg sitter. Anonymous poster hash: f98cd...a01
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Altså den skal ikke väre tettsittende. Det er en hettegenser som jeg kjöper på ebay, bruker vanligvis strl xsmall-small men vil ha litt stor störrelse i genseren, men vil ikke akkurat ha XL det var derfor jeg lurte på om noen kunne forklare. Anonymous poster hash: f98cd...a01 Du må nesten sende en melding til selgeren og be om mål, så måler du en genser du har med lik passform og velger den størrelsen som er nærmest. Anonymous poster hash: bc218...7ef
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Du må nesten sende en melding til selgeren og be om mål, så måler du en genser du har med lik passform og velger den størrelsen som er nærmest.Anonymous poster hash: bc218...7ef Oja herregud nå glemte jeg helt å legge inn bildet jeg skulle legge inn! dumme meg, trodde jeg la det inn i toppteksten Anonymous poster hash: f98cd...a01
Fjonana Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Jeg tror de viser til asiatiske størrelser med engelske størrelser i parentesen. Dermed ville jeg valgt i asiatisk strl. XL, som har UK strl. M i parentes Edit: Woups, ser nå det er amerikanske størrelse i parentesen, men ville fortsatt tatt XL Endret 22. juli 2014 av Fjonana 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Oja herregud nå glemte jeg helt å legge inn bildet jeg skulle legge inn! dumme meg, trodde jeg la det inn i toppteksten Anonymous poster hash: f98cd...a01 Da ville jeg, som Fjonana, ha valgt str xl. Asiatiske størrelser er en god del mindre enn vestlige. Anonymous poster hash: bc218...7ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå