Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

…anmelde meg fordi jeg ikke betalte for noen håndklær jeg fikk av henne? Det er snakk om rundt 200 kr for stygge håndklær, haha. (Dette var i en vanskelig periode hvor jeg hadde det dårlig øknomisk, samlivsbrudd osv, studier osv)

Hvor langt vil hun komme med anmeldeldsen?

Anonymous poster hash: 3c306...117
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingensteds faktisk, men du bør gi henne de 200 om ikke annet fordi hun faktisk hjalp deg i en vanskelig periode av livet ditt. :opplyser:

Anonymous poster hash: 2fc78...023
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Din bekjent bør først og fremst google verbet "å få".

Anonymous poster hash: eaf68...da1
Skrevet (endret)

Hun kommer ikke langt. Men kan du ikke bare gi tilbake hånddukene? Så er saken ute av verden.

Endret av Sign
AnonymBruker
Skrevet

Anmelde hjelper lite. Men hun kan dra deg inn i forliksrådet det du potensielt kan bli dømt til å betale 200 kroner + gebyret på 600 kroner eller noe.

Det beste er å bare gi henne pengene nå, stakkars jente som anmelder over 200. Hun må ha det vanskelig selv.

Anonymous poster hash: f5e0b...162
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En anmeldelse vil bli henlagt. Men tar vedkommende ut en forliksklage kan vedk. Få medhold i at du må betale. Da nlir håndklærne dyre.

slutt å være smålig.

Anonymous poster hash: 7ba63...cbd

Skrevet

Er du sikker på at du FIKK de av henne? Synes uansett du kan gi tilbake penger nå som du er over den perioden din, hun var snill og hjalp deg.

Hun kommer nok ikke langt ved å anmelde, men går da an å være litt snill tilbake.

• Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Jeg synes du virker som en idiot.

"Jeg sleit, og fikk noen håndklær, og de var skikkelig stygge, haha."

Sympatisk, du.

Endret av nobilian
  • Liker 2
Skrevet

Herregud hvor pene må håndklær være da? Betal og vær takknemlig. Dere er begge barnslige.

Skrevet

Er det vanlig å gi håndklær til folk som sliter? Og enda rarere- å kreve penger for de i ettertid?

• Liker 1
Skrevet

Om hun gav håndklene til deg av fri vilje, altså som å gi vekk eller som gave, så kan hun ikke kreve at du betaler de 200kr. I tillegg har hun ingen rett til å anmelde deg da.
Om hun derimot sa "du kan betale meg igjen for disse to håndklene ved en senere anledning", så bør du betale henne. Men tror ikke det blir noe sak i forhold til anmeldelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...