AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 ... er faktisk vanskelige å ha på besøk. Når de, med overlegg, skader andre barn (sår og blod). Når de, med et smil i ansiktet, nekter å fjerne seg fra åstedet, men fortsetter med det de gjør som forårsaket skaden. Når de, med sjokk og vantro, tar imot skyllebøtta som de IKKE fikk av egne foreldre, og dermed får søke trøst og oppmerksomhet hos disse etterpå. Enkelte foreldre burde skaffe seg litt ryggrad.Anonymous poster hash: 0624b...74f 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Åh. Sliter med det her også. Er på besøk hos svigers, og barnebarnet deres klyper og gjør vår datter (baby på 8 mnd) vondt så fort han får sjansen. Men blir han snakket til? Nei. Anonymous poster hash: 236e6...5fc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Åh. Sliter med det her også. Er på besøk hos svigers, og barnebarnet deres klyper og gjør vår datter (baby på 8 mnd) vondt så fort han får sjansen. Men blir han snakket til? Nei. Anonymous poster hash: 236e6...5fc Edit: Det eneste de gjør er å ta han bort og leke med han. Altså underbygge oppførselen hans, og belønne den med lek. Blir så frustrert!! Anonymous poster hash: 236e6...5fc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Problemet tror jeg ligger i at noen foreldre mener barna skal oppdra seg selv! Det blir som et barn som satt utenfor huset og hamret og banket, moren gikk flere ganger i vinduet og så til barnet, før hun pppgitt sa; ååå, kan ikke naboen snart gå ut og kjefte, før han slår i stykker hele trappen! Anonymous poster hash: 8ba3f...d86
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Til deg som er hos svigers: hvorfor tar du det ikke opp? Snakker du selv til ungen? Har ingen slike i våre omgivelser, heldigvis. Anonymous poster hash: 343cd...5c4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Til deg som er hos svigers: hvorfor tar du det ikke opp? Snakker du selv til ungen? Har ingen slike i våre omgivelser, heldigvis.Anonymous poster hash: 343cd...5c4 Fordi foreldre er fryktelig nærtagende. Så å mene noe som helst om andres oppdragelse er ikke godtatt. Jeg prøver å overse barnet, for det er helt tydelig at det ikke hjelper å verken kjefte eller avlede, da begge deler gir oppmerksomheten han er ute etter. Anonymous poster hash: 236e6...5fc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Fordi foreldre er fryktelig nærtagende. Så å mene noe som helst om andres oppdragelse er ikke godtatt. Jeg prøver å overse barnet, for det er helt tydelig at det ikke hjelper å verken kjefte eller avlede, da begge deler gir oppmerksomheten han er ute etter.Anonymous poster hash: 236e6...5fc Forresten, han må bli snakket til på riktig måte, tror jeg. Ikke "kjeft", for det synes han er gøy, men på en bestemt og alvorlig måte. Men det tør jeg rett og slett ikke, av frykt for å få et dårlig forhold til svigerfamilien. Så jeg og baby trekker oss bare unna han som klyper.Anonymous poster hash: 236e6...5fc
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Fordi foreldre er fryktelig nærtagende. Så å mene noe som helst om andres oppdragelse er ikke godtatt. Jeg prøver å overse barnet, for det er helt tydelig at det ikke hjelper å verken kjefte eller avlede, da begge deler gir oppmerksomheten han er ute etter. Anonymous poster hash: 236e6...5fc Hva gjør du konkret når denne gutten står og klyper og er slem mot babyen din? Lar du ham holde på i frykt for hvordan hans foreldre ville reagere hvis du sa eller gjorde noe?
BlendaSensitive Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Hvor gammel er han som klyper og slår da? Jeg er en av de som glatt irettesetter andres unger, spesielt hjemme (og enda mer om noen slår andre barn), men også ute på lekeplass/badeplass. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Hva gjør du konkret når denne gutten står og klyper og er slem mot babyen din? Lar du ham holde på i frykt for hvordan hans foreldre ville reagere hvis du sa eller gjorde noe? Eh, ja. Jeg skader min egen baby.... Som det står i innlegget under trekker vi oss unna. Jeg fjerner han.Anonymous poster hash: 236e6...5fc
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Eh, ja. Jeg skader min egen baby.... Som det står i innlegget under trekker vi oss unna. Jeg fjerner han.Anonymous poster hash: 236e6...5fc Jeg skrev samtidig med deg, ser jeg. Hva er det verste som kunne skje om du plasserer denne plageånden i fanget på foreldrene hans og sier til dem at de må passe på ham og ikke tillate slik oppførsel?
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Hvor gammel er han som klyper og slår da? Jeg er en av de som glatt irettesetter andres unger, spesielt hjemme (og enda mer om noen slår andre barn), men også ute på lekeplass/badeplass. Jeg er ikke spesielt redd for å si ifra, jeg heller. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå