AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Alle sier grusveien og stier er mer skånsomt for leggene. Men etter en uke med jogging annenhver dag på grusvei kjenner jeg beinhinnebetennelsen komme snikende vil jo gjerne kunne løpe ute da... Tips?Anonymous poster hash: 0989a...cc3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 *annet så klart, ikke emnet Anonymous poster hash: 0989a...cc3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Du belaster musklene på en annen måte når du løper ute enn på tredemølle. Ta litt kortere etapper om gangen og jobb deg oppover. Jeg har også hatt det sånn etter et altfor lang opphold. Det gikk over etter ca. 3 uker med løping. Når jeg begynte å løpe første gangen var det greiere for da satte kondisen en automatisk stopper slik at økningen ble gradvis. Verre når kondisen er bra, men musklene ikke er enige! Og du får ikke beinhinnebetennelse etter en uke. Det er helt sikkert bare muslulært.Anonymous poster hash: af013...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå