AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Jeg å typen som har vært sammen i snart 1,5 år har alltid vært veldig glad i sex begge to, men det som har skjedd er at det siste halvåret har det vært krangling, diskusjoner og uenigheter hele tiden. Det jeg sitter igjen med en følelse av, er at vi kun fungerer sammen i senga, og han har blitt så opptatt av hvor gøy det hadde vært å tatt med en jente hjem, så vi begge kan ha sex med henne og sagt at det er noe som tenner han veldig å skulle gjøre, og ikke har noe med hans følelser for meg å gjøre. Jeg kunne sikkert likt det, men når han snakker mer og mer om det så får jeg ikke lyst til det og føler at jeg nesten må være med på det for å skulle tilfredsstille han... Da går det en helt annen retning enn at det er OK Han gidder aldri finne på noe med meg, forholdet vårt er så basert på at vi fungerer bra i senga og ingenting annet lengre. Jeg syns det er forferdelig trist, med tanke på at jeg er like forelsket i han som jeg alltid har vært og er kjempe glad i han...! Men jeg ønsker et forhold hvor man kommuniserer godt med hverandre, mer forståelse, finne på noe sammen litt oftere utenfor 4 vegger enn å bare gjøre det 1 gang i måneden,eller sjeldnere... Er det noen ganger slik at man bare må gå fra en man er veldig glad i, fordi det vil ikke fungere fremover...? Jeg føler jo nesten at jeg bare funker bra til å ha sex med nå, han mener jo at vi ikke trenger å gjøre så mye sammen ute fordi vi ikke er i "Dating-fasen" lengre osv... Anonymous poster hash: 07ad2...d4c 1
jente94_anonym Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Altså, først og fremst må jeg bare kommentere det åpenbare. Du sier selv at dere fungerer best i sengen, og ikke noe annet fordi dere krangler hele tiden. Og ikke nok med det, så sier han at han kunne tenkt seg å ha sex med både deg og en annen jente. Det forklarer seriøst hans følelser for DEG, uansett hvordan man vrir og snur det. Jeg skjønner ikke helt hvorfor han kommer med det forslaget. Jeg personlig mener at et forhold handler om sex også, og dermed er det urelevant for noen av dere å ha sex med andre enn partneren selv. Det mister jo selve meningen. Om han tenker å ha sex med andre enn deg, og du sier samtidig at det ikke går så bra utenfor sengen. Så forklarer det jo alt? Åh, jo. Man skal gjøre ting sammen og gjøre alt det dere gjorde i datingsfasen. Er ingen unnskyldning på hvorfor han ikke gidder å gjøre noe med deg, med mindre han bruker deg for sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå