AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Har lest her at mange av dere mener det utseendemesige nivået på menn er høyere på Sukker enn på Møteplassen. Dette får meg til å tenke på: -Er det flere seriedatere/playere på Sukker enn på Møteplassen? -Er det større konkurranse om de gode og seriøse mennene på Sukker enn på Møteplassen? -Finner man en større andel "slasker" (av typen ustelt,utrent,lat,uten jobb,etc..) og særinger på Møteplassen enn på Sukker? Jeg vet at dette høres grovt generaliserende ut, men etter det mange her skriver,er det en viss forskjell mellom disse to stedene. Jeg er interessert i å høre flere erfaringer før jeg bestemmer meg for ett av dem. Takk. Anonymous poster hash: c8c27...903
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Lag deg en profil begge steder, og se hva du foretrekker?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Slike er på alle arenaer der menn søker kvinner, dessverre. Anonymous poster hash: 480b0...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Har lest her at mange av dere mener det utseendemesige nivået på menn er høyere på Sukker enn på Møteplassen. Dette får meg til å tenke på: -Er det flere seriedatere/playere på Sukker enn på Møteplassen? -Er det større konkurranse om de gode og seriøse mennene på Sukker enn på Møteplassen? -Finner man en større andel "slasker" (av typen ustelt,utrent,lat,uten jobb,etc..) og særinger på Møteplassen enn på Sukker? Jeg vet at dette høres grovt generaliserende ut, men etter det mange her skriver,er det en viss forskjell mellom disse to stedene. Jeg er interessert i å høre flere erfaringer før jeg bestemmer meg for ett av dem. Takk.Anonymous poster hash: c8c27...903 Jeg tror playere har profiler begge steder. Men når det gjelder forskjellen på sukker og møteplassen, så er inntrykket mitt at møteplassen er litt mer "folkelig", på godt og vondt. Der finner man virkelig alt.Anonymous poster hash: a7ddb...450
Sandie Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 På Sukker synes jeg at jeg får litt færre meldinger, men kanskje fra "bedre" kandidater om du skjønner.. På Møteplassen renner det inn meldinger fra alle - uansett om du har blank profil uten bilde. Og har du satt alderspreferanse får du uansett masse brev fra folk 10-15 år yngre eller eldre. Det virker også på meg som at det er flere håndtverkere og menn uten høyere utdanning på Møteplassen enn på Sukker, uten at jeg vet om det faktisk stemmer.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Jeg er 36 år, og føler jeg finner flest aktuelle mannfolk på møteplassen enn på sukker. Trivdes bedre på sukker, den gangen jeg prøvde nettdating da jeg var 30 år. Så vet ikke om alder har noe å si og. Anonymous poster hash: 87b76...0e9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Sukker er ubrukelig. Rett og slett fordi man ikke kan se alle der inne. Den dumme testen man må ta for å se folk utelukker veldig mange. Anonymous poster hash: 771f7...695 2
Meline37 Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Har lest her at mange av dere mener det utseendemesige nivået på menn er høyere på Sukker enn på Møteplassen. Dette får meg til å tenke på: -Er det flere seriedatere/playere på Sukker enn på Møteplassen? -Er det større konkurranse om de gode og seriøse mennene på Sukker enn på Møteplassen? -Finner man en større andel "slasker" (av typen ustelt,utrent,lat,uten jobb,etc..) og særinger på Møteplassen enn på Sukker? Jeg vet at dette høres grovt generaliserende ut, men etter det mange her skriver,er det en viss forskjell mellom disse to stedene. Jeg er interessert i å høre flere erfaringer før jeg bestemmer meg for ett av dem. Takk. Anonymous poster hash: c8c27...903 Jeg får inntrykk at det er flest menn på møteplassen, og at det er den kanalen som er lettest å lage profil på. Så jeg vil tro at utvalget er større på møteplassen enn sukker. Men mye rart overalt. Det er det.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Med fare for å virke overgeneraliserende og dømmende så er mitt inntrykk at det er mer "ræl" på møteplassen. Som en annen skriver; mye mer lavt utdannede og enkle menn. Og mer desperasjon; mange som markedsfører seg selv på en mer desperat måte. "HVOR ER DU???" NOEN SOM VIL SNAKKE MED EN SNILL GUTT? Osv. På sukker er det etter mitt inntrykk stort sett mer oppegående menn. Kanskje fordi sukker filtrerer på en annen måte enn møteplassen? Jeg har funnet mange jeg iallefall har vurdert på sukker, mens på møteplassen er det stort sett "åherregud" Anonymous poster hash: a0197...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Med fare for å virke overgeneraliserende og dømmende så er mitt inntrykk at det er mer "ræl" på møteplassen. Som en annen skriver; mye mer lavt utdannede og enkle menn. Og mer desperasjon; mange som markedsfører seg selv på en mer desperat måte. "HVOR ER DU???" NOEN SOM VIL SNAKKE MED EN SNILL GUTT? Haha, akkurat min erfaring og, stort sett mye skrot på møteplassen, selv om jeg faktisk skriver med en der inne som virker normal nå. Men hva er greia med megafon-innlegget. "HVORFOR VIL INGEN SNAKKE MED MEG?" Som om noen jenter ville tenkt "Gud, han der virker interessant!" Anonymous poster hash: d998f...494
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Haha, akkurat min erfaring og, stort sett mye skrot på møteplassen, selv om jeg faktisk skriver med en der inne som virker normal nå. Men hva er greia med megafon-innlegget. "HVORFOR VIL INGEN SNAKKE MED MEG?" Som om noen jenter ville tenkt "Gud, han der virker interessant!" Anonymous poster hash: d998f...494 Er derfor jeg er på møteplassen isteden for sukker. Jeg føler meg som en sjelden blomst der, i ett hav av neandertalere. På sukker er jeg bare en av mange....Anonymous poster hash: a7ddb...450 1
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Er det ikke bare å mure seg inne da? Så slipper man å møte alle disse utrente , ustelte slaskene. Lettere kan det ikke bli....Da slipper du å forholde deg til noen og bruke energi på om de er perfekte og sånn. 1
kaktusfruen Skrevet 22. juli 2014 #14 Skrevet 22. juli 2014 Har vært ute for en del playere på sukker i hvert fall...men det er også flere av de med høyere utdannelse + flertall av yngre brukere.
MS.MR Skrevet 22. juli 2014 #15 Skrevet 22. juli 2014 ..."stort sett mye skrot på møteplassen, selv om jeg faktisk skriver med en der inne som virker normal nå". Anonymous poster hash: d998f...494 Elsker evnen deres til å kalle andre mennesker for "skrot" - "Ræl", "særinger", "slasker" osv.. Halo, dette er jo mennesker dere ikke kjenner en gang! Etter min mening er det bare mennesker som kaller andre mennesker for skrot, som faktisk ER skrot... :-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #16 Skrevet 22. juli 2014 Haha, akkurat min erfaring og, stort sett mye skrot på møteplassen, selv om jeg faktisk skriver med en der inne som virker normal nå. Men hva er greia med megafon-innlegget. "HVORFOR VIL INGEN SNAKKE MED MEG?" Som om noen jenter ville tenkt "Gud, han der virker interessant!" Anonymous poster hash: d998f...494 Har tenkt det samme. Tragikomisk å lese de mange sutreinnleggene på megafonen. Anonymous poster hash: c8c27...903
Brian O'Conner Skrevet 23. juli 2014 #17 Skrevet 23. juli 2014 Jeg er en sær mann, jeg har det etter bestefar. Hvor jeg prioritere familien over venner, slik at jeg bare har 1 bestevenn som vet hvordan jeg har det. Å møte jenter for meg er som jeg skal finne ei mor til min avkom. Slik er min realitet, hodet mitt er stucked i 60 tallet
Meline37 Skrevet 23. juli 2014 #18 Skrevet 23. juli 2014 Har lest her at mange av dere mener det utseendemesige nivået på menn er høyere på Sukker enn på Møteplassen. Dette får meg til å tenke på: -Er det flere seriedatere/playere på Sukker enn på Møteplassen? -Er det større konkurranse om de gode og seriøse mennene på Sukker enn på Møteplassen? -Finner man en større andel "slasker" (av typen ustelt,utrent,lat,uten jobb,etc..) og særinger på Møteplassen enn på Sukker? Jeg vet at dette høres grovt generaliserende ut, men etter det mange her skriver,er det en viss forskjell mellom disse to stedene. Jeg er interessert i å høre flere erfaringer før jeg bestemmer meg for ett av dem. Takk. Anonymous poster hash: c8c27...903 Det er utrolig mange playere på møteplassen. Ikke lite heller. Jeg er derfor veldig lei all datingen. Lurer på om jeg skal holde meg alene for alltid. :D . Mulig det er meg som er skeptisk.
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juli 2014 #19 Skrevet 23. juli 2014 Tror du har et poeng her...to ting fungerer vel best 1.holde seg alene. 2.treffe folk i en normal sosial setting Førstnevnte fungerer jo egentlig best. Da slipper man å bli gransket for alle feil og mangler og man kan bare kose seg med sitt eget og venners selskap. Ikke så værst det heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå