Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, og sikkert teit å poste det. Men jeg har blitt skikkelig redd i det siste, redd for å miste kjæresten min. Vi har vært sammen i snart 3 år, alt er kjempe fint, han sier han elsker meg, gir meg komplimenter og bekreftelser så og si hver eneste dag, så hvorfor i all verden er jeg redd for å miste han eller tro at det skal skje?! Så klart kan man jo ikke garantere at vi holder sammen hele livet, men det er faktisk noe jeg vil og jeg kan virkerlig med hånden på hjerte si at jeg har funnet drømmeprinsen min.

Og han sier hele tiden at han vil ha barn, hus og alt det der med meg, og snakker om at han gleder seg til den dagen vi skal gifte oss. Så skjønner ikke hva som er galt med meg!!!

Jeg har nesten ingen familie, få gode venner og kjæresten min, men jeg har veldig god kontakt med kjærestens familie og er vel bare redd for å miste alt dette?

Er det noen som har følt det samme? At de er redd for at forholdet skal gå skeis selv om det er bedre enn noensinne?

Hvordan kan jeg tenke anderledes?

Anonymous poster hash: 69939...df0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig med slike tanker. Du må bare jobbe med deg selv for å bli tryggere på deg og det forholdet dere har dere i mellom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...